About

Thursday, July 18, 2013

.: meLawaT baBy neWborN :.

As salam...

weekend minggu sebelum puasa..
si abah ajak melawat baby newborn isteri kepada kawannya..
waaah teruja.. suka jumpa baby newborn! wangi... ^_____^

baby boy, alaaa lupa nama la pulak..
2.1kg je semasa lahir, kecik macam maknye.. ^_^
tapi alhamdulillah sihat adanya..

cerita lebih tak ada..
cuma nak abadikan kenangan gambar anaknye disini..

sebelum tu, mama dan anak-anak mau interframe dulu..
sesekali bergambar di tempat parking kereta..berlatar belakangkan serai tanam sendiri.. ^_^



jom tengok baby newborn.. comel.. ^_^


si abang arif teruja jumpa baby... dia pun nak baby jugak katanya.. nak babygirl.. heeeee~ sabar ye abang arif..
Tahniah buat auncle roy dan isteri... ^_^

p/s setiap kali ABC (AllahBagiCuti) lambat je, hati mula berdebar-debar, apakah..?.. tapi beberapa hari lepas tu, ABC juga...hee.. rupanya masanya belum tiba.. Aturan Allah adalah yang terbaik.. ^_^

13 comments:

Maria Firdz said...

Teruja nya dia tgk bby.. hehe..dia mnta adik lagi ke., hehe

Nad MamaZN said...

Sweet jek tgk arif tenung baby
Teringin baby girl ye arif? Hehe
Bulu mata arif yg mahal tu hehe lentik!

~~*Lady Salwa*~~ said...

Sama la dengan Faris, sibuk nak baby... pastu siap rekues nak baby boy... :)

Tapi jawapan yg ummi dia bagi : tunggu lagi 2 tahun... hehe

ieda immi said...

aah comell
kecil nyee kan 2.1 aje ..
anak2 akk besar2 belaka ekeke

::NureeN:: said...

2.1kg jer, sng la nk teran kan.. ;)
tahniah buat member hubby eina

Imah Dinor said...

betul..allah bg yg perlu bukan yg kita mintak..semoga rezeki dpercepatkn....mmg suka jumpa baby..tak puas2 main dgn baby kat rmh ni...ada aja telatah yg mencuit hati...

eima said...

mmg kite berdebarkan ..huhu belum bersedia ...dari segi kewangan sebenarnya,,,hmmmm

Masya said...

kalau lambat ABC tu mesi berdebar²kan...

Gieyana said...

X per kecik..anak aq ritu 2.4ja tp cpt sgt jd bambam..:)

Yg pnting sihat walafiat..:)

mama_ka0ri said...

cepat2 mama kasi abg baby gurl plak..dia teringin nak dpt adik pompuan plak tu..hihi..

btw, tahniah utk kawan mama lieyna dapat baby..

Nafira usof said...

InsyaAllah~ kalo niat baik mesti Allah akan tolong~ janji kena usaha.. hehehe..:)

ismaliana sulaiman said...

tekun btl ariff tgk bby.. dr dulu geram dgn bulu mata lentik dia.. :)

lieya ni sejak b'salin kan harraz masih x dapat2 lagi ABC tu... lg mendebarkan kan...

Lily@MamaZaraZareef said...

semoga tak lame lagi tercapai hajat nk berbaby baru eh..insyaAllah..=)