About

Wednesday, June 19, 2013

.: WW : meNGaNtuK :.

As salam...

Alahai si abang..
ini lah padahnya kalau menahan mata..
disuruh tidur mana maunya dia..

sekali........
boleh tertidur sambil bersandar..huu~

kesian pulak nengoknye..

p.s mama betulkan posisi tidur dia pun, dia boleh tak sedar...mengantuk sangat tandanya tu..

15 comments:

@e_da said...

alahai siannya dia tertidur.. comel je

Norlidawati Jaafar said...

hehehe come je
macam anak ida gak '
suruh tido x nak tido
kekadang tetau dah tido kat bawah kaki ida
jom meriahkan blog ida
ida ni newbies blogger
umielman.blogspot.com

Nad MamaZN said...

Alololo ksiannya....
Tahan mata cam zakwan jgk
Hmmm

eima said...

kesian nye .. tu la budak ni tak mo sgt tido cuba klu kita org suruh tido tu la kata2 yg paling indah

Sura Mohd said...

ni betul2 tangkap lentokk ni..hehehe..

mama_ka0ri said...

aduuhh..kesiannya..sakit tengkuk nanti..

Ratu Hatiku said...

Alololo....siannya,ngantuk benar tu..

Imah Dinor said...

kesian ayip smp lentok habis..kadang2 mmg sengaja bg anak2 main puas2 ,pastu tido xpayah nak btepuk bagai...

Nafira usof said...

lahaiiii.. ini mengantuk tahap gaban dah nih.. hehehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

Alahai, kesiannya... Memang budak2 camni... Kalau ngantuk pun nak tahan mata lagi, suruh tido tak mau... huhu

ismaliana sulaiman said...

selalu sgt terjadi pada pd firas t'utamanya masa anta kakak pi sekolah agama...mmg x sampai hati kdg2 nengoknya.. tp tu lah bila kat umah di suruh tido x mahu..tahan je mata tu.. pastu kene aircond kete je terus lelap...

Lily@MamaZaraZareef said...

Siannye dia..penat sgt main ke abg arif..hehehe

Izan Ishak said...

alolo...siannya abg arif. sampai camtu skali dia tertidonya...

~aSHa~ said...

alahai abg....tapi comey

ch@ said...

Boleh masuk sukan gimnastik nih.