About

Wednesday, June 5, 2013

.: WW: aNak buaH ke SemBilan BeLas :.

As salam...

tak sabar nak tunggu anak buah ke-20, yang dijangka lahir bulan Ogos nanti..
dan berita gembira lain, akan dapat anak buah ke-3 sebelah si abah ..
In shaa Allah hujung tahun kot.. ^_^
bertambah meriah..

ups, layan gambar anak buah ke-19 ni..
si aina amani hanania..
suka aina gegirl sorang nih, cumels.. ^_^






nak gegirl sorang..... weeeee.... ^_^ !

12 comments:

Maria Firdz said...

ramainya anak buah... tahniah.. ramai umat Muhammad sa.w

Nad MamaZN said...

Aah.. Ramainya!
Klu berkumpul mesti meriah ni :)

Kak, fm dh sampai.. Tq kak! Suka sgt :)

~Siti Hajar~ said...

Comey Aina, dl tgk muka k.imah skrg tgk muka ayahnya plk...hehe

eima said...

haaaa klu nk gegirl kena try lagi la mana la tau next ni geggirl kan kan

Sidratul Muntaha said...

tahun ni ramai nau blogger yg pregnant and melahirkan..
hohooh..
tetiba feelin nak tambha la plak!

ieda immi said...

alorr comel nama sama macam anak buah akak .. amani !

Zura@Iwan said...

comey..
tingin gk nk ada bb girl..hehe

Hyazz Eibrhm said...

bess nya..mesti riuh kan bila berkumpul

ch@ said...

ini kalau berkumpul, mau gempak gempita. meriuh.

ct rahani said...

comelnya.. sama la kiter kak.. nk gegirl jugak.. ngeee..

wan nurul hezrina abd halim said...

mcm muka sofia cket2.hihi

Imah Dinor said...

wajah penenang ibu...