About

Thursday, June 13, 2013

.: samBung CeRita @sungai CongKak :.

As salam..

sambung cerita kelmarin...
sambung tempek gambar je lebih ni...

ada snap, harusla abadikan disini kan.. ^_^

aktiviti bermain pasir..
cari port yang ada pasir.. ^_^




kak yong jadi peneman..suka la ada pemerhati..si mama boleh uruskan hal makan, dan lain-lain.. ^_^

mula port khemah kami hampir dengan tempat makan dan tempat main pasir dan dekat je dengan air..


sudahnya kena angkat khemah naik ke atas, sebab air makin lama makin naik pulak..
dah basah jugak lantai khemah tu..
alaa..khemah tak guna sangat pun, cuma untuk letak barang je..
nak tukar pakaian, boleh pergi tandas awam jer..
bersih la jugak...


mama memang berendam habis, kyong, main air gitu-gitu jer.. rugi oo...hehe~


dah hampir 3 jam di sana, baliklah kami..
best sangat dapat mandi manda..
cadang nak pergi lagi..
dengan kakak..In shaa Allah.. harap ada kesempatan..
best sket pergi ramai-ramai.. ^_^

sempat tu posing sini..hehe.. si abah yang beriya nak snapkan..kami layan jer.. =P
nak balik dah.. bye bye..sungai congkak! ^_^

10 comments:

Nad MamaZN said...

Tgk gmbr2 akak rasa mcm nk pegi jugak..

Qashmere said...

Wow bestnya berkemping

Maria Firdz said...

wah... bestnye... :)

~Siti Hajar~ said...

Syoknyer!!!!

klu p ramai2 blh buat bbq kan, meriah gitu!

ct rahani said...

klu dekat harus terjah jugak nih.. sonok tgk gambo2 akak nih.. :)

Imah Dinor said...

mmg bestkn...mood happy sgt hari ni ...xperlu risau tau ...dah nampak perubahan positif dah...ok harap plan nak g ramai menjadi la kn...xpuas hari tu g dah lambat ...

MrS. F!zA said...

bestnya mandi sungaiiiiii...air sejuk2 perghhh nikmat mandi time panas..

tp tkut lah nk pegi lata, sungai ke..adik mmber baru2 ni kena kencing tikus lepas camping kt sungai..aduii..mintak dijauhkan..

Lily@MamaZaraZareef said...

wahhh..beshnye piknik tepi sungai..tak pernah lagi smpai sg congkak ni..wuwuwuwu

Nafira usof said...

bestnyeeee.. tengok air nampak cam sejukkkk jer~

wan nurul hezrina abd halim said...

syoknyer jenjalan