About

Tuesday, June 18, 2013

.: rajiN aDik raJiN :.

As salam..

aduhai, n3 minggu ni lebih banyak gambar dari bicaranya..
huu... tiada kesempatan untuk membebel panjang..

si mama memang perajin snap piccas si anak..
jadi, ok sangat lah kan... bebel sikit je..
kenangan tetap terukir dengan mengabadikan gambar si anak-anak..
semua adalah kenangan yang terindah untuk ditatapi di masa depan... ^_^

pic si adik yang perajin, tekun dan diam je..
si abang tak ada di rumah waktu ni, jadinya dia boleh belajar dengan aman.. 
eh.. belajar la sangat..
belajar sambil menonton tv.. =P
 



rajin adik rajin..
rajin lah belajar.. ^_^

8 comments:

mama_ka0ri said...

comell...rajin baca ke rajin conteng buku..hihi..

moga jadi anak yang bijak pandai besar nanti..:)

Sidratul Muntaha said...

dulu rajin jugak snap
le ni maleh..
budak2 ni ade kamera note pun jln je.
ahahhaa

Nafira usof said...

olololo.. comel!

Imah Dinor said...

ha..ha leh aina join nih....

Maria Firdz said...

rajin lah adik.. :) moga lekas pndai... :)

iduraz said...

comeill..kemain ngan pensel nyer..

Izan Ishak said...

adik...belajar rajin2 tau...

ch@ said...

So cute. Abg x kacau pula. Kalo auni habis dah adik kena ganyang.