About

Tuesday, June 11, 2013

.: KaMi ke suNgai ConGkaK :.

As salam..

 ini jerlah lokasi 'best' pada kami untuk program mandi manda dan berkelah..
Sungai Congkak..

seronok sangat dapat main air yang sejuknya..
Ya Allah.... sangaaaat sejuk !

tapi mama layan jer..i like sooo much ! ^_^
cuma kesian kat anak-anak 
tak berapa tahan sejuk, tambah-tambah si adik..
cepat betul gigilnya..heee~

apapun enjoy.. sebab dapat main pasir juge..*next n3 la main pasirnye..
kali ni, interframe main air jer..
layan je sementara rajin menyenap ni..
kenangan semua ni..kan..

si abah dan si anak-anak..



sian adik kena buli..air sejuuuukk....!


kami datang bersama.. kak yong pun ada juge.. ^_^

ups.. si mama mau tidur pulak..=P
dengan si adik akeem.. muka tak happy sebab sejuuk sangat dia tu..


mak je beriya.. anak ..takmo takmo..huu~

candid... sejuk betul ye adik... ^_^
mama..jangan ditanya mandi tak hengat punya..hehe~
kak yong tak join, sejuk katanya.. haih..rugi rugi.. =P

anak-anak.. mandi gitu2 jer..
si abang pun sama.. main pasir je lebih...

kesimpulan.. nak pergi lagiiiiiiiiiiiiii ! ^_^

14 comments:

mama_ka0ri said...

waaahhhh...bestnye mandi manda..
bila plak kami nak pegi mandi manda ni..anak2 mesti suka..

Nad MamaZN said...

Bestnye kak!
Saya xpenah smpai sg congkak ni

ieedaz @ mama_isha said...

syoknye musim panas ni gi berendam... :)

Gieyana said...

Bestnyerrr....tp mak x brp duka sgt g air terjun..

Klau picnic sure byk lalat dtg..pstu airnyer...mak aiiii sejuk gediss smpai gigil! Kecut tau! :P

ch@ said...

bebudak suka air. kerja hendak terjun kolam je, lagi2 bila cuaca panas.

adli lagi la, nangis je sepanjang mandi ngn abi.

hazlina azmi said...

bestnya mandi manada..
jom tukar2 link

http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

Sura Mohd said...

dah lama x kesini..sronoknyer tengok..happy jer tengok siabang..sian adik..dh x leh senyum..sejuk sangat la tu..hehehe:)

NzA said...

sejukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...tapi best berendam musim panas nie....

Sidratul Muntaha said...

mandi sungai memang syok!
kami yg dekat dah dgn ulu yam tak sampai stgh jam tu pun tak terpegi2.
ahahah
terasa kufur nikmat plak!!

Ismaliana Sulaiman said...

bestnya berkelah t'ingin nak bawa anak p gunung ledang mandi manda tp hajat blm kesampaian.. :)

Qashmere said...

Bestnya dah lama tak piknik macam ni

ct rahani said...

rajin akak berkelah kat air terjun.. cuaca panas cam skrg memang sonok klu dpt mandi air terjun.. nyaman je..

Izan Ishak said...

oh tidak.... syoknyaaaaa! dah lama tak pergi berkelah2 camni. kena tunggu zayyan baru best nak mandi manda n rendam2 dlm sungai kan.

Imah Dinor said...

suka..suka mandi sungai....wah g bkelah pun ada tema ke...merah nampak...