About

Thursday, June 27, 2013

.: GoLd Coast MoRiB : cHeckout & Ke pantai :.

As salam..

eheh.. ada lagi la cerita pasal Morib..
ngee..kami memang suka mengambil gambar..
walaupun pemalu nak posing, tapi boleh saje kalau nak menyenap =P

sudah settle urusan checkout..on time 12pm.. ^_^.. adik memang tak gheti diam..haih~

si abang dengan hobinya bila menunggu..game game game..

jom jalan ke pantai dulu...

mama dan anak2.. alahai adik, sudah nak bagi kerjasama sungguh dia ni..

see.. mama je layan camera, anak2 booo layan..

kasi can, main sini-sini jer.. kalau bagi can lebih kang, habis berpasir semua..pasir sini, halus2x.. bersih..

tengok... takmau jugak...

dengan abah pun sama je, peel anak2..alahai..

cantik pemandangan laut..

ada toilet awam jugak tepi laut ni..

si abah je interframe kali ni.. ^_^

ok ..last one.. jom balik jom..

heee.. jumpa orang merah ni lagi..

dah... bye bye..morib... indah kenangan disini.. ^_^
balik tu, lalu ikut jalan kontra dari semasa datangnya..
lalu kat pantai morib..
sunyi jer..
tak singgah pun, lalu jer..
then kat persimpangan jalan..
ada nampak rumah datuk hj sidek..
saja la snap.. ^_^.. sebab tak pernah lalu sini..

.. pantai morib.. tu ada bola tangkis besar tu, penunjuk rumah datuk hj sidek.. ^_^
dah itu jer kisahnye..
sekian~ terima kasih kerana sudi membaca...

8 comments:

Maria Firdz said...

dua kali dh ke morib tpi x pnh g pntai lg sbb cuaca x sesuai... ni kn tmpt filem Cuti2 CINTA.. hehe...

Nad MamaZN said...

Hehe.. Mmg senang nak kenal umah anak anak sidek ni :)

ch@ said...

hakeem kerja nak lari je, sama mcm adli bila bergambar. hangin je kadang tu. tapi bdk2 apa dorg tau. arif dgn patung merah tu hampir juga la x nmpk sbb dia pun pakai bj sama kaler.

eima said...

ai pun perasan rumah tu ari tu ..waktu pi mkn kenduri tu tp tak sempat nk gagau enpon nk amik gambo ...

Nafira usof said...

bestnye.. teringin nak pergi jugak.. masa study dulu pernah gi umah kawan zura kat banting.. dia ajak jalan2 pusing kg.. masa tuh lalu kat rumah Hj sidek nih.. teruja sgt masa tuh.. hehehehe

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Cantiknye pantai ni..bersih jer..
alahai adik tak nak layan mama posing ye..hehe...

Imah Dinor said...

byk jugak tempat menarik ye..kami hanya 2,3 kali g mkn2 jer...

Masya said...

hahaha.. keleyah adik x menahan mmg x minat bergambar langsung yer...