About

Wednesday, May 8, 2013

.: WW : yummmey ! :.

as salam..

adik dan ayam goreng KFC ^_^

yummey..



kalau dibiar tu, dengan tulang-tulang habis di kunyahnya..
sebab gigi dia kuat, ada sekali biarkan..
dengan tulang-tulang bahagian bawah tu, dia bersungguh menggigit nak kasi tercabut..
risau mama tengok, macam nak tercabut gigi jer =P

adik..adik..

13 comments:

Mar Mansor said...

dia dah besar..

~aSHa~ said...

tulang tu siap nampak isi kan...

ahahaha sama la....dia fokus kat satu tempat je...isi tempat lain tak reti sgt nak gigit

Mama Vogue said...

Amboi kemain makan sambil menyandar..!! Comel nyer mkn ayam gitu :)

mummy_ayu said...

yum yum...sedapnya makan kfc dia..

Nad MamaZN said...

Hebat la hakeem! ;)

::NureeN:: said...

SEDAPNYERRR....
nak cikit

NzA said...

amboi2 bestnya adik mkan smbil lepak2...mintak sikit....

Hanis Azla said...

Salam lieyna..
aduhai comelnya dia.. terus rasa ayam original kfcnampak sedap.. selalunya tak tergoda pun sebab lagi suka hot and spicy..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

nyum²..sedapnye adik makan ayam kfc..fav Qis juga tu.. :)

ieda immi said...

wahhh yummy ! ;)
sedap lak akak tgk nie ekekek

Imah Dinor said...

abg ijat pun suka ayam KFC...

ch@ said...

Hui...pdn la peha dia pun dh rupa ayam kepsi tu ha...

LYAfrina said...

yummm..sedapnyer dia mkn ayam upin ipin