About

Wednesday, May 22, 2013

.: WW : adik berprojek#2 :.

As salam..

layan saja.. projek si adik lagi..

main bedak # adik tengah selesema masa ni..

dah pandai tuang bedak sendiri.. aduhai...
selingan.. si abang yang demam~
anak oh anak.. macam2..

10 comments:

Nad MamaZN said...

Kemain lg akeem ye
Hihi
Sbr ye kak :)

~aSHa~ said...

tgh panas ni mcm2 penyakit dtg...anak2 sha pun tgh selsema...sha sdri pun....

si adik tu mmg dah pandai 'kemas' umah ehehehe

Ratu Hatiku said...

samalah ngan ank saya...bahaya jugak tu licin jadinya bila bedak kat lantai...

Nafira usof said...

aduhaiiii.. pitam lah mama die..hehehe

~Siti Hajar~ said...

sakan adik skrg yer, jenuh la mama nk mengelap bedah tu nanti, bedak klu lap xhbs blh licin ooo...hehe

ct rahani said...

abis la satu umah kang dibedakkan si adik.. hehe..

alahai ciannya abg.. semoga cpt sembuh yer syg..

Izan Ishak said...

anak2 kalau dapat bedak camtulah kan eina... habis satu botol kalau dibiarkan.

ch@ said...

Kan salji tu. Seb baik dia x jwb mcm kakak auni...
Pari2 salji umi...haish! Sebotol habis.

Sidratul Muntaha said...

bedak tu memang setended la mama
huhuh..
klu satu kg tak dgr teriakan ablasa kami ms deme 2 org tu pakat2 tabur bedak..
mmg tak sah
tu belum lagi klu main sabun dlm bilik air!!
bankrupt!

Imah Dinor said...

projek wajib buat suma si anak kecil ni...