About

Wednesday, May 22, 2013

.: WW : aDik berprojek #1 :.

As salam..

salam hari rabu..
wordless lah kita..
bila adik berprojek..
main tuang-tuang susunya..aduhai..
melekit-lekit la dik ooi..huu~

muka tak bersalah langsung..haih!

..'mama, kenapa pandang-pandang?'... ^_^
akeem oh akeem...

12 comments:

LiLy @ MaMaQiStInA said...

hehe..buat muka tak bersalah tu.. :)

Nad MamaZN said...

Aiyakkk!
Akeem akeem
Hehehe

~Siti Hajar~ said...

Tang adik bt muka xbersalah tu dah mcm muka mama...hehe

Sabo jelah anak2 mmg gitu bikin kita angin, dorg tau kite xkan jentik dorg pun...

mama ila said...

hahaha..dia buat muka tak bersalah..hehehe...anak sy pun..suka sangat tuang2 susu dari botol..pantang jumpa botol kat bawah..mesti nak dituang

ieda immi said...

ahahha comel je kan
macam2 budak nie

Jue a.k.a Ibu 2F said...

projek baik punye...

Nafira usof said...

buat muka x puas ati tuh yang tak menahan tu~

ct rahani said...

hahaha comel je muka x bersalah tu kak.. aqeef pulak pantang susu tertumpah cepat2 cari kain nak lap.. hehe..

ch@ said...

Itu ialah, cara2 utk membuat puding roti mama. Tuang susu, campur roti, sikit mentega dan bakar. Hiks...

Sidratul Muntaha said...

mmg muka innocent betul!

Ibu Lala said...

Ha ha ha. Diam diam je ye..

Imah Dinor said...

akeem saja nk bg mama kerja lbh kn..sama dgn aina pun suka tuang2 susu...