About

Monday, May 6, 2013

.: Weekdays berSama Anak-anaK :.

As salam..

*n3 adalah autopublish, so tak adalah komen berkenaan keputusan rasmi PRU13 ^_^

Selamat bercuti kepada mereka2x yang bersambung cuti hari ini..
suka..suka.. ^_^

berbalik pada tajuk..
cerita lama, stok gambar dah lama kat dalam draft..
kasi publish sajalah..

di hari bekerja, bersama anak-anak..
mulanya pergi checkup si adik..(checkup 1 tahun 3 bulannya pada mac lalu)
kebetulan si abah cuti hari tu..
so, si mama pun sama sibuk cutikan diri..=P

lepas checkup boleh jalan-jalan ke shoping mall kejap
alaaah, kami ni shoping mall mana sangat..
habis2 pun ke tesco puchong, dekat dengan rumah..
tak pun Giant, dekat jugak dengan rumah..

taste orang biasa-biasa gini la kan..
janji anak-anak di bawa berjalan jer.. ^_^

snap-snap gambar penyeri n3..
kami antara yang terawal sampai di klinik, masih lengang..si abang main game saje,,


si adik sekarang memang tak reti duduk dendiam.. penat ooo jaga dia, lari sana sini, dah la lama menunggu..wuu..
singgah tesco.. melayan permintaan si abang, suka betul makan ayam KFC..haih~

suka makan sos tomato, aduhai..

hidangan seperti biasa.. si abang seketul drumstik je habisnye..


sebelum balik, elok benda alah ni, ada betul2 kat pintu keluar.. 
kenalah pulak melayan permintaan si adik..
kalau lalu saja, memang menangis lah dia..
pernah je lalu, buat donno..
sampai dalam kereta si adik menangis
sebab tak dapat naik.. =P

adik..adik.. berbeza sungguh dengan si abang..
si abang mana layan sangat benda ni..



si abang siap cakap takmo goyang2, nak duduk jer.. alahai awak ni abang.. bagus betul, jimat duit mama.. adik juga suka pau.. =P

si abang yang 'gayat' kot.. takmau menda ni goyang-goyang =P
Sekian...

p/s esok dah kerja, harus topik pilihanraya jadi perbincangan utama kan.. tunggu dan lihat~

2 comments:

~aYu~ said...

walaupun baru pas makan KFC tetap terliur tgk gambar ni.. seronok kan time dgn anak2. dapat layan dorg main itu ini..

Nad MamaZN said...

Saya penah skali jek p tesco puchong ni..