About

Monday, May 20, 2013

.: PoRt LepaK teRbaek si aDik :.

As salam..

salam hari Isnin ...
bertemu lagi hari isnin, hari bekerja..wuuu..
Mood ?..jangan ditanya lah ye..
kena cakap.. Ok, fine.. huu~
mood sebenar..?

eh.. tinggalkan pasal mood, kalau dilayan, kerja tak jalan..
mooh layan keletah si adik ni..
port paling digemari..
nasib le adik ni, orangnye kecil molek
sedang elok kat dalam tu.. ^_^

mulanya tarik drawer kabinet tv, pastu layan tv kejap, pastu.. mulalah nak melepak..

amboi dik, baik punya lepak? ^_^


siap buat muka, bila tau mama ambil gambar dia..

lepas tu, buat muka gelisah sbb confius macamana nak turun =P
..pandai masuk, pandai la keluar adik ye.. ^_^

anak oh anak.. sementara nak besar, macam2 peel kamu kan..
mencuit hati, dan menghancuskan harta benda jugak =P

p/s kat rumah tengah meriah tu, ada anak2 saudara a.k.a sepupu arif n akeem, kaklong yang cuti sem UTM jln semarak dan ayong (anak kakak mama no.3), berhijrah ke KL mencari kerja, bahagian X-ray.. ada sesiapa tau ada jawatan kosong kat mana2x? ^_^

16 comments:

mama ila said...

ayoooo...lepak dalam laci yer..hehehe..hati2 tau =)

MrS. F!zA said...

kabinet tv kita tk de laci..selamat lah skit dr jd mainan anak2..haha

Masya said...

itu dia.. hebat x hebatlah dia duduk dlm tu kan..

maria firdz said...

hehe.. kreatif dah,,, dah macam doreamon dan nobita dok dalam laci.. hehe

miszNISA said...

waa...meriah ny ramai2 ^^
mak ndak..krm slm dkt kak yong n nazirah ea :)

Nad MamaZN said...

Lailahaillallah....
Sebijik nayli!
Mmg perangai tak byk beza
Budak2 ni
Hahah

Mar Mansor said...

chumelll...cute nye lepak dalam laci...so clever..kih3

mama_ka0ri said...

hihihih..comei je dia..siap boleh buat mimik muka lagi duk dalam tu..tak jatuh ek..:))

eima said...

hmmm sama peel ngan nayli ... sabo jela mentang2 la lahir dekat2 nk sama je ...

Imah Dinor said...

mmg itu la krj si anak kecilkn...mecuit hati n memanaskn hati...comel jer....

LiLy @ MaMaQiStInA said...

amboi adik relaxnye dia duduk kat laci tu....pandai naik tak pandai turun ye..hehe..comel jer..:)

~aSHa~ said...

eheheh skrg ni mmg tgh rajin terokai 'alam'....sabar je la mama yerk

wan nurul hezrina abd halim said...

bakpo yang ngelast sekali tuh nak nages?mesti nak kuar tak boleh..hehe so sweet!!

ct rahani said...

amboih adik.. pandai pulak merengek x pandai kuar yer.. comel jer.. sama la aqeef tu kak.. baya2 hakeem nih camtu la perangainya.. suka masuk tempat yg sempit2.. skrg nih suka panjat2 lompat2 pulak.. kiter yg seriau takut jatuh.. huhu..

ch@ said...

ahahahhaaa, comel hakeem, muka innocent ja. sama ngn nayli. adli dah diharamkan naik, sbb smua dh patah dek dia duduk dlm. smua stuck nak buka. bdn demok sgt.

Sidratul Muntaha said...

adik ni muka innocent tol
cute pun cute
tu belum lagi kuar muka seposen klu buat salah kan?!!