About

Thursday, May 16, 2013

.: PoRt baRU maKaN berSama :.

As salam..

anak-anak.. sesekali nak la makan berdikari..
takmau suap-suap..
lagi suka kalau dibiarkan saja..

abang arif dan adik akeem, sesekali mama biarkan jugak makan sendiri..
tapi kalau nasi jarang lah untuk biarkan si adik makan sendiri..
kalau time sarapan or makan benda lain boleh la..

sekarang, port baru si adik dan si abang untuk makan..
sambil makan sambil boleh layan Tv..
baik punya port..
herm.. layankan jer..
boleh belajar berdikari kan..

breakfast time.. makan roti telur bersama.. ^_^



alolo..suka moment ni..tapi tak syoknye, si abang tu, tak berbaju..si abang memang suka, tak berbaju sekarang ni..haih..


aauum.. 'dap.. dap...'... adik suka kata macam tu bila dapat makan.. ^_^.. semuanya sedap pada dia.. hehe..
sekian, kisahnya port baru anak2 pabila makan..

14 comments:

maria firdz said...

amboi.. mesranya dia... :)

ena said...

amboi...

mama ila said...

seronok diaorg ada geng makan bersama..hehehe

shark said...

tingin anak laki jugak..:)
bole jd sepasang dgn yg dah ada ni..

Gieyana said...

Nmpak caring sgt abg..port kite mkn gk..especislly Nureen..:)

Nad MamaZN said...

Panas berbahang kak..
Tu yg arif xmo berbaju kot :)
Zakwan malu xberbaju.. Beza ngan nayli hihi

nens cellection said...

comel2!
ammar pon suka x berbaju,nmpk spare tyre yg berlipat2..akeem okey lagik..hehe

ch@ said...

nice picture, nice moment too. sweet sgt. suka hendak tengok byk kali.

Iela Fazielah said...

bagus... arip ada geng... seronok tgk

MrS. F!zA said...

Sok danish besar blh lah mkn sama darwisy mcm diorg ni.hihi

Nafira usof said...

comelnyeeeeee lah 2 badik nih.. sweet jer makan bersama.

adik suka wat muka kening berkerutkan~ comel sgt~

.:mUnies:. said...

bolat ye si abang..sihat sihat.

LiLy @ MaMaQiStInA said...

alolo..nampak sweet jer makan sama2...bila Qis nak macam ni...

wan nurul hezrina abd halim said...

subahanallah...masyaalllah geramlah tgk anak bujang akak..apa kata bagi kat nurul yang takdok boboi.hehehe..aci tak?