About

Tuesday, May 21, 2013

.: MeNu keBiasaaN : maKan luaR :.

As salam..

lama jugak rasanya tak makan2 luar waktu malam ni..
kalau tak bersebab memang tak keluar makan malam..
selalu malam, puasa makan ..tak pun, makan yang ringan2 jer..

tapi, ada la sekali tu..
2 minggu lepas kot..keluar hantar sepupu bebudak ni ke asrama..
kemudian, baliknye tu, dah malam..
lapar pulak, singgah sekejap makan..

menu kebiasaan kalau makan malam di luar..
order : nasi putih, tomyam campur, telur bungkus, kangkung goreng belacan (kailan takdo..huu..)


menu sampingan : sate ayam+daging ^_^

kenyang ! 
sesekali boleh la gini =P
kemudian..baliklah kami... tidur... esoknye kerja...

sekian ~

10 comments:

eima said...

semua menu tu ai suka tomyam je .. hehehe

mummy_ayu said...

lebih kurang jer menu kita..Ayu pun..tom yam & ayam goreng kunyit..wajib untuk Ian & Iris plus sayur kangkuing belacan ngan telur dadar...kadang2 jer order ikan siakap kalu terasa nak makan..

Nad MamaZN said...

Sama cam kitorg
Cuma tomyam ganti ngan sup ayam
Sbb zakwan tak mkn pedas huhu

Hanis Azla said...

Salam lieyna..

kalau makan di luar.. menu yang macam tu pun selalu jd pilihan akak.. ringkas dan sedap..

Nafira usof said...

kalo zura menu biasa makan kat luar,
nasi putih + tom yam campur + telur dadar.. hehehehe

Masya said...

kt org jarang order kangkung.. semedang takda jer.. kat kedia yang nak order tu huhuhu... burung puyuh wajib... dgn tom yam campur dan telur dadar...

Iela Fazielah said...

samalah..menu biasa order.. xmahal n xmurah kan..haha

ch@ said...

menu standart ni kak, hihiks. sama je, semua2 tu. drpd bujang lepak dgn kawan2 sampailah anak tiga mkn dgn fmly, mmg menu tu je.

Ms Haslina said...

menu mudah kan kalau tidak ada planning hendak makan luar kan eina. lagi mudah order nasi goreng kan.

Sidratul Muntaha said...

kami manjang la ni tapau
klu tak kuew teow celup..
mesti satay ayam dgn nasi ayam..
tak boleh tak
ade lebih sikit
gigih la mkn kat chinese muslim restorant