About

Thursday, May 16, 2013

.: BobOy puN aDo :.

As salam..

Bebear dan anak patung sinonim dengan gegirl kan...
tapi pelik ke kalau boboy pun ada simpanan ye..
ihiks... alaa... boleh la.. boleh la..

tak banyak mana pun..
ni jer..
sebahagian koleksi.. sikit jer..
kalaulah.... ada anak girl..
harus jugak koleksi ni jadi berganda banyaknya..
mama suka... tapi apakan daya, anak dua2 lelaki..

sabarkan diri dari membeli bebear..
hehe..
ini banyaknya dapat free..
ada la 1 dua yang beli sendiri..

^_^

10 comments:

Nafira usof said...

hehehehe..
zura plak anak 2 2 girl. harus lah banyak bebear kan~

ch@ said...

auni punya bear semua dlm almari. paling atas. tak larat hendak kemas bila berterabur.

Nad MamaZN said...

Jgn tak caya..
Nayli takde byk koleksi sendrik lagi..
Ada la 4-5 ekor bebear jek hihi

Tedi said...

ramainya kawan2 Tedi :)

Ms Haslina said...

hehe, boleh je eina. sekadar collection sahaja utk anak2 lelaki.

nieda said...

Nieda ky rumah pun ada byk. Humaira ok je tp mak dia yg x suka.. Simpan dlm kotak je.huhu

LiLy @ MaMaQiStInA said...

banyaknye bear...in shaa Allah moga ada rezeki utk dpt baby girl.. :-)

Masya said...

fuhh.. nasib baik anak sya x minat .. dia geli dgn bulu bear hihihii

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

comey nya yang besaq tu, balqis ada gak koleksi tapi banyak yang kecik2 je...tu pun byk yang dah simpan..

wan nurul hezrina abd halim said...

nurul[un ada banyakkkk kak..tapi semua dah bungkus kat store..huhuhu..namajer anak gugurl tapi mainnya keta lori..main lompat2..huhu