About

Wednesday, April 3, 2013

.: WW : RUmpai Laut :.

As salam..
kakak belikan dari kawannya..
 
Allahuakhbar... geli cekk.. =P
gambar sebelum di prose.. ^_^
p/s baru sekali je minum ni setelah  dibasuh- rendam- basuh -rebus -simpan & minum 
 tak boleh tahan sangat la.. huu~ apapun kena jugak amal dan biasakan nih~ ^_^

18 comments:

MrS. F!zA said...

adui kembang tekak haihh..mmber kt sabah dia try mnum yg original gini katanya sampai muntah2..adui

Nad MamaZN said...

Tak lalu saya kak :)

ch@ said...

mama kita pun minum, kita x laratla...jeli2 ni huaaa... dia kata minum tu sgt kurang mkn nasi tapi xtaula org lain caner.

@e_da said...

huhuu camanala rasanya ya?

eima said...

tak leh mkn ...ai pening ..ade sebungkus besar kat rumah .. biar tak cantek dr sakit pala

Ratu Hatiku said...

xlalu campurlah ngan sirap ke oren atau apa2 juice pun blh...

Nafira usof said...

sedap ke tidak??
nanti review eh perubahan yang iena rasa..:)

Masya said...

saya makan jugak yg dah jadi mcm agar² tu.. beli siap² dgn kawan... lps tu sapu muka buat masker hahahaha...

~aSHa~ said...

asha pun tgh try ni..ehehehehe

campo tak dgn air lain?

nieda said...

Tulah, rasaapa yer?

Imah Dinor said...

msak kena letak daun pandan byk2 baru bau dia hilang..nama pun ubat mst la xsedap he...aku dah habis dah..

LYAfrina said...

hihi,..nk cantikkan.kna la tahan..

tp blh gak buat mask kan?

Jue a.k.a Ibu 2F said...

sedap ke..tak pernah try pun banyak org jual sekarang nikan

~Siti Hajar~ said...

bagus tau rumpai laut ni, sy pun tgh berjinak2 ni...

pssttt yg pahit tu ubat (samala klu geli pun)...hehe

wan nurul hezrina abd halim said...

Nurul da try.khasiat byk tp xthn bau hanyir

Izan Ishak said...

izan pun dah try ni. tapi cam tak lalu sangat kot....huhuhu...

mek da ©™ said...

bdk2 opis ramai yg mkn,,ok tak?? mek x mkn pun hikhik

mek da ©™ said...

bdk2 opis ramai yg mkn,,ok tak?? mek x mkn pun hikhik