About

Wednesday, April 24, 2013

.: WW : FM termahal setakad Ni =P :.

As salam..

haha.. mahal la sangat..
termahal setakad hari ni..
beli sendiri .. RM12.. =P

beli kat Restoran UpinIpin kat Shah Alam nun..
^_^

untuk kepuasan diri sendiri..layan jer.. =P

16 comments:

♥cikmOt♥ said...

cantiklah kak eina...nak beli jugak gini...hehehe...comel comel...asal FM kan...pe de hal...hehehe

mummy_ayu said...

Memang tomei...mahal ckt takpe last

~aSHa~ said...

asha ada FM bergambar family....ti asha tjk

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Comel lah FM ni..kalau Qis nampak ni..mesti minta beli..kartun fav dia ni..:)

Masya said...

oic.. oklah tu rm 12.. xdelah mahal sgt.. mampu milik kalau unuk kepuasan diri..

~~*Lady Salwa*~~ said...

memang peminat FM yg tegar la akak ni...hehe...

comel jek FM tu, kalo dapat kat anak sal, habis la dikerjakan... FM kat peti ais rumah habis dah pecah 2 beradik tu buat... huhu

Nad MamaZN said...

Kak eina, saya pun hampir beli aritu huhu..
Tp tgk kt petronas harga beza kak...

Izan Ishak said...

boleh tahan juga harganya tu. tapi untuk kepuasan diri sendiri tak kisahlah kan... cantik!

mamaRIFQY said...

COMEL sangattt..Kalo iqy tengok ni, mesti sengih2

mamashikin said...

ohh akak peminat fm eh.takpe janji puas hati..hee

eima said...

fahima de sebuk nk eli kat restoren tu tp ai tak layan ...hihih

Ratu Hatiku said...

comel :D

Ms Haslina said...

benda ada NAMA kan eina mesti mahal gitu.
tapi comel kan.

Nafira usof said...

comel~ dan berbaloi.. sebab 1 FM ade 4 karektor citer upin ipin.. rasa nak beli jugak jer~

Lily@MamaZaraZareef said...

fm sy yg paling mahal..fm legoland..rm25 sebiji..nak beli pon menggigil tangan..hahaha,nway,cntek sgt fm upin ipin ni..:-)

Imah Dinor said...

fm yg cantik ....satu jer perangai kita yg sama..bila nak kn sesuatu tu mst nak dpt jugakn...janji kita xsusahkn cik tuan2kn...sendi nak sendi beli la kn..