About

Tuesday, April 30, 2013

.: tiaDa iStiLah taKut :.

As salam..

kisahnya si adik..
setakad hari ni, rasanya semua perkara adik adalah berani..
tiada istilah takut padanya..
cuma bila kita kata sesuatu itu menggelikan..
siap dengan bunyi.. 'eeeiii...'
baru si adik berwaspada.. ikut kita cakap 'eeeiii..'
tapiiiiii itu pun dia masih mendekatkan diri..
mulut kata 'eeiii..' tapi badan mendekat jugak..
adik... adik...

jumpa serangga, semut atau apa saja binatang..
adik menonong je menghalankan diri..
berbeza si abang.. yang...
semut kecik pun, boleh kecoh 1 rumah =P
hehe...

ini piccas sengaja snap..
kebetulan.. serangga ni menempelkan diri kat adik..
adik... cool saja..
si abang, baru cakap 'nak tak?'..
pecut dia larikan diri... seram sungguh pada dia =P

serangga di jemari adik ^_^

adik control macho...ngee~
adik yang cool.. dan berani..
releks je.. ^_^

p/s sekarang ni, syok pulak dengar lagu.. 'releks brother' tu.. anak-anak pun terikut.. 
"releks brother, brother releks, releks brother, brother releks, releks brother, brother releks lah..." ^_^

13 comments:

Fizah said...

kalu anak ambe dah kaku sambil panggil omak eh..hehe

MamaYatie said...

good boy! cayalah..

Nad MamaZN said...

Mmg geng ngan nayli
Abes la dorg buli abg zack ngan abg long akeem ;)

Lagu apa tu kak?

Ratu Hatiku said...

hehehe...relax je adik ya.. bagus tu.. :)

Ibu Lala said...

bagusnye kalau tak tahu takut...

~aYu~ said...

xtakut dia yer.. bagusnya.. anak2 ayu mgm penakut. aritu ada kelkatu masuk umah pun dah kecoh satu umah berhimpit2 dgn mama papa dia ni.. uhuhu

mama ila said...

wahhh..control macho..hehehe

eima said...

boleh geng ngan alisha ngan fahim .. makin seronok ade lah klu ade semut besar ke ulang gongok ke .. aduhai keturun sifat aku betui 2 bradek

Nafira usof said...

hahahaha.. comel jer muka dia~

Imah Dinor said...

biasa mmg anak k2 lebih berani n bedikari..good boy hakeem....

nieda said...

gaknya anak kedua mmg mcm tu kot. Yg sulong manja skit

rohayu osman said...

yelah.. karakter anak2 nie berbeza-beza kan..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Berani Hakeem ni..kalau Qis..nampak jer binatang tu merayap kat lantai kemain jerit lagi..hehe..