About

Thursday, April 25, 2013

.: PotreT waJaH :.

As salam...

hehe.. n3 worldless tak sudah jerlah..
(n3 autopublish jer kan..malas dah nak mengarang =P)

potret wajah si anak..
ada je kesempatan, snap saja..
kalau mood malas nak snap, haa...terbiar je cik CANON tu..huu~

sibuk betul jika dibiarkan bermain di bahagian pemandu, si abah keluar sekejap dengan si abang ~

adik akeem.. punya tahi lalat di bawah di hujung kelopak mata kirinya.. ^_^

renungan yang tajam nampak dikkk.. =P

'innocent'

tertidur..huu~ syahdu..

si abang juga tertidur..huu~
Sekian~

7 comments:

MrS. F!zA said...

kitorg punya kamera dh jarang sentuh dh..dlu zaman darwisy mewah gambar.zaman danish ni kesian sgt amik pon gna hp je..hahah

ch@ said...

comel btl hakeem.

Nafira usof said...

comelllll~

suci jer kan muka anak2~

Ratu Hatiku said...

Saya pun sama ada tahi lalat mcm adik akeem.. :D

Nad MamaZN said...

Bulatnya muka akeem! Comel!

wan nurul hezrina abd halim said...

sukalah masa dowg nie tido kak.rasa nak geget geget..bilalah nurul nak ado anak teruna nie..hehe

bulu mata abang banyak sungguh=)

Imah Dinor said...

tomei hakeem...tringat masa abg mirul kecik2 dulu mmg suka kaco ayah bwk keta..lain pulak dgn adik yg bwh2 ni xsorang pun mcm tu....lebih manja nak dok dgn ibu....