About

Tuesday, April 16, 2013

.: diaM diaM si aDik :.

As salam..

sedang mama di dapur ...
adik yang mulanya, kejap kesana kejap kesini..
tiba-tiba diam...
lama..... 

tengok-tengok dia tengah khusyuk....



rajin ye kamu dik..
ambil buku dan baca...
ada la dengar dia dok sebut..
nyet..'uu aa aaa' (bunyi monyet spt yang dia selalu dengar mama dok buat bunyi)
kemudian senyap lagi...
khusyuk tengok buku..
bagus dik, belajar kena tekun..^_^

si abang masa ni, keluar dengan si abah..
si adik tinggal sama si mama, tu pasal dia khusyuk buat sesuatu..

p/s bila tengok akeem yang semakin membesar ni, kian teruja pulak si mama, nak baby baru...hahaha..akeem jangan maraa naa... =P

13 comments:

ADEEYA said...

hehe ingatkan dalam diam menyelongkar td rupanya baca buku. bagus2 ! hehe

Masya said...

masa baya macam ni ken rajin layan.. kenalkan dia dgn gambar² mestilah dia pun teruja...

mama ila said...

pandainya akeem baca buku... =)

Ratu Hatiku said...

bagusnya dia...pandai bwk diri dia ya.. :D

eima said...

nk baby baru dah ...wawa syoknye

eima said...

pandai tu dah kenai nyet2 ...

maria firdz said...

Hehe..kn bila ank dh besaar..terasa nk semula bby yg kecik.. Hihi...

Gieyana said...

Bagusnya..rsjin adik..:)

Nadiah Sidek said...

adik minat buku ye :)

Lily@MamaZaraZareef said...

Alolo..pandainya dia sorang2 amik n baca buku eh..gud boy..:-)

Izan Ishak said...

bagusnya akeem... dah pandai buat bunyi monyet. hikhik...

~aSHa~ said...

mmg boleh beradik dah ni.....

nanti adik lahir dia pun dah besar skit

nieda said...

Sementara tgh muda ni boleh je eina tambah.. Kasi meriah. Hehe