About

Thursday, April 18, 2013

.: Dia peLbagaI gaYa :P :.

As salam..

aiyaiyai...
disebabkan last weekend adalah tidak  kemana-mana (si abah kerja)
jadinya, korek2 la stok piccas.. untuk di jadikan n3..hee~

kejadian December 2012 lalu rasanya ni..
si abang dengan pelbagai gaya posing dengan fish..
semasa ke Zoo Negara..

bukan kita paksa dia berposing ye..
dia yang beriya-iya, dengan setiap fish dia suruh ambil gambar nya..
aduyai..si abah layankan jer..
ini pun, dah ada kena tapis, malas nak tempek semua..hee~

layan...... buat kenangan ~ ^_^

peace yo..

kepala teleng =P

gaya tesendiri ~

aiyooo overs la kamu bang... =P

..tadaaa...

sampai taktau nak buat gaya apa dah..hee~

dengan pingu.. ^_^

gaya penat berjalan ..hee~

pose terpaksa ke ni?.. hehe...
si abang, macam-macam.. ^_^

5 comments:

Nad MamaZN said...

Comel jek arif...
Belum penat lg elok la bg kerjasama
Kang dh penat mmg tak la ;) kan arif?

mummy_ayu said...

Tomei...bebudsk ni kslu ada mood diaorang memang seronok..kalu takde mood...nak snao sekeping pun susah kan....

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Comel2 jer gaya arif...^^

Cho Zila said...

alamak best nyer weh bergaya...

Nafira usof said...

hehehehe.. comel!

sampai naik penat berposing sakan.. ahaks~