About

Thursday, April 25, 2013

.: buaH & ayAm deNgan peManggaNg aJaiB :.

As salam..
wordless lagi hari ni..boleh ? ^-^

ini, borongan dari pasarmalam..
RM5 untuk 10 biji campuran buah..
pisang dibeli berasingan ye.. =P

sekadar penyeri n3 =P
dan.. ayam panggang..hasil dari menggunakan pemanggang ajaib..=P
takla panggang sangat..
cuma sabtu lepas buat nasi ayam..
then ayamnya yang diperam dengan sos tiram + sedikit garam terus je mama panggang menggunakan pemanggang ajaib tu..

boleh la diharap.. ^_^
senang dan mudah sikit kerja..

selepas dibalikkan..  ^_^

dan setelah dihidangkan.. tak cukup korum, daun salat tak ada la pulak, si abah kerja.. so tak dapat belikan.. apa yang ado jerlah..layan.. sos berada di tempat berasingan ^_^
dengan menggunakan pemanggang ajaib ni..
masakan menjadi..

'cepat dimasak, sedap dimakan'
^_^

5 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

terujanya tgk ayam panggang tu..mcm best je..:-)..nway, tibe2 terasa nk masak nasi ayam gak..lame dah x masak..huhu

ch@ said...

takleh jadi ni, kena beli gak ni.

wan nurul hezrina abd halim said...

nurul dah ada satu=)mmg sedapkan jadi makanan?basah molek jer.hehe

Ibu Lala said...

Menariknye...

Imah Dinor said...

bila tgk n3 nibaru teringat nak beli satu pmanggang ni..tp bila gaji jer asyik nak penuhi keperluan si anak2 dulu....sejak abg mirul masuk asrama ni mcm2 benda nak kena topup..n ada ja barang2 dia yg hilang n nak d ganti serta merta...baru faham keadaan kakak yg lain bila anak2 dah menengah ni duit byk cabang gunanya...nakmpak gaya krja smp pencen kot, anak ramai ma..