About

Thursday, April 18, 2013

.: akTiviTi berSama aNak-aNak :.

As salam..

seronok duduk di kawasan perumahan mama ni..
masih aman dan tenteram..
belakang berbukit..
jalan sini, tak la sesibuk kawasan perumahan lain..
sebab belum diteroka sepenuhnya..
masih banyak kawasan untuk dinaikkan perumahan..

tapi tak lama lagi..bila dah naik lagi projek perumahan, bakal sibuk dan hingar bingar jugak ni..

tempek-tempek pic di hari bekerja dan mama bercuti..
last2 week...

aktiviti pagi, bayar maintenance rumah, singgah kedai beli aiskrim dan layan makan aiskrim di taman ^_^

nikmatnye si abang..tapi makan tak habis pun, mama yang habiskan =P

adik, mana kasut kamu dik..


sedap ooo...
sebelah petangnya..
selepas si abah pulang dari kerja..
kami anak beranak turun lagi
ajak si abah bawak meronda naik motor..

lalala.. kena angin petang best tau..
meronda kawasan sekitar je..
situ banyak rumah teres baru..
orang tak ramai lagi duduk...
meronda la kami.. tenang , damai jer.. ^_^


si abang yang tak sabar, marah mama ambil gambar lagi..hee~
singgah sekejap di blok perumahan berhampiran..
ada mini zoo kat situ..ihiks..
takla zoo sangat, ada ayam itik jer.. ^_^
jadilah buat hiburan untuk anak-anak..
tiap kali meronda, nak singgah sini..



happy masing-masing dapat meronda..

tapi jarang-jarang sekali je pun..
sebab selalu kalau hari bekerja, balik sampai rumah dah lewat..
kalau tersampai awal, boleh la meronda macam ni..
^_^

sekian, kisahnya aktiviti bersama anak2.. ^_^

3 comments:

~~*Lady Salwa*~~ said...

Amboi, nikmatnya si abang long makan aiskrim... sedap je tengok... :)

*bila akak cerita pasal meronda naik motor, tetiba teringat yang dah lama tak meronda naik motor empat2 beranak... hehe... dah masuk lima dah tak boleh dah naik motor camtu dah... hehe

Nad MamaZN said...

Ada jugak tgh bndr org bela ayam itik lg ye? Hihi

LYAfrina said...

seronoknya ronda2 naik motor..
tgk adik tu kemain teruja tgk itik