About

Monday, April 1, 2013

.: aKaL si aDik :.

As salam..

macam-macam gelagat si anak kecik ni..

menghiburkan hati..

memeningkan kepala

menserabutkan keadaan

menceriakan suasana.. ^_^



box mainan pun jadi tempat lepak..
si abang dah hangin tu..
mood si abang nak ngemas, tapi si adik sedap je melepak dalam tu..

si abang dah puas pujuk
si adik buat donno jer.. ^_^

si abang dah hilang sabar..
si adik semacam tak memberi kesan pula, bila si abang marah marah
alahai adik.. kamu ni kan..
saja menduga kesabaran si abang..

mama malas masuk campur..
ambik gambar boleh la.. =P

7 comments:

Imah Dinor said...

mmg la klu dah ada adik, ayep kena kuat sabar tau...mama pun kena biasakn diri dgn keadaan ni..nnt anak dah 3,4 lg fenin...ibu ni pun bila2 je boleh btukar jadi singa la, jd tarzen la ngeee...

ch@ said...

hahaa, sungguh comel dak hakeem dlm kotak. hakeen in the box. abg arif dh mcm abg besar. comellll.

Nad MamaZN said...

Haha akeem pjg akal dh tu :)

Nafira usof said...

hahahahaha.. comel~
samalah ngan Delisha n Anis..
bila Kakak dia mengemas ade jer akal dia nak selerakkan balik..hehehehe

ieda immi said...

ekkekek merekalah segalanya kan ;)

♥cikmOt♥ said...

kak ieyna, meh amik anak2 saya, jaga tuk sehari...sure kepala akak akan bertambah pening
hehehe...

Lily@MamaZaraZareef said...

Br dua anak kan..kalau tmbh lg kompem lg mcm2 akal kite dpt tgk..hehehe