About

Wednesday, March 27, 2013

.: WW: MeRai dan DiRai - TQ kawaN2x ^_^ :.

As salam..

cerita bab ofis ni, malas nak celoteh panjang..
tempek gambar sebagai kenangan ^_^

tarikh : 15hb mac 2013 lalu..
lokasi : rahasia.. hehe rahsia la sangat =P.. dah dapat kebenaran nak buat majlis ni tau..
sempena : meraikan hari jadi bos mereka dan hari jadi saya juga =P
bos?.. surprise!... me? tidakla surprise sbb dah tau..
dan sumbangkan 2 jenis pencuci mulut.. ^_^

kek yg comel ^_^
jom layan menu makanan ye..


laksa dan nasi himpit kuah kacang..sumbangan mak cik kat ofis..


pencuci mulut..mama sumbangkan koktail dan dadih tu..
menu lain.. bihun goreng , pizza..
buah kiwi dan anggur sebagai pencuci mulut lagi..


yang dirai dan meraikan sama.. kami ^_^
sweet 30-an...hehe~

wajah-wajah mereka yang turut merai.. ^_^

Tq kawan-kawan... ^_^

sekian~

12 comments:

Nad MamaZN said...

Bestnye.. Ada jugk yg celebrate hee

nens cellection said...

wahh..mesti rasa dihargai kan..
kenangan terindah..;)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Bestnye diraih & meraih..meriah jer tu...tengok makanan semua sedap2 tu....

Delimasari said...

hepi besday - laksa tu sedap nmpknya

maria firdz said...

sedapnya tgk mknn.. nyum2...:)

Ratu Hatiku said...

Bestnya....meriah... :)

Nafira usof said...

sonoknye..
meriah jer sambutannye~

Orked said...

sedapnya laksa tu..

Imah Dinor said...

wah bestnya klu tiap tahun ginikn...btuah bday sama ngan bos....

Ibu Lala said...

meriahnye. terliur tgk laksa tu weyh...laparnye...

Masya said...

wawawa.. oklah tu sekali dgn bos meraikkan..

ch@ said...

bestkan kalau kat opis? kita taktau la thn ni punya beday caner. hahaaa.