About

Wednesday, March 20, 2013

.: WW : meNjengOk ruMah :.

As salam..
last2x weekend, jengok progress rumah@Nilai..
patut last year siap..
tapi.. belum siap2x.. huu~
rumah mama, unit2x terakhir..

dah siap berlongkang..herm..

pandangan hadapan..masih begitu adanya~


siling pun dah ada yang rosak..gara2x terlalu lambat siap..huu~

 perlahan sungguh projek ni bergerak..
nak compare..
kat belakang opis mama duduk sekarang ni,
rasanya macam baru je berlaku kerja-kerja pembinaan apartment..
banyak unit dan tinggi..
sekarang... orang dah siap duduk dah..
cepat~
herm..
mengeluh sendiri~
p/s dulu, ingatkan sempat si abang ber'tadika' kat sana (dekat dgn perumahan ni @Nilai).. nampak gaya, tahun depan, tadika kat sini dulu la..ntah2x sempat sekolah rendah kot..huu~

14 comments:

Masya said...

Apalagi kak.. komplenlah kat menteri besar eh.. selalu masuk tv hihihihi... kata nogeri sombilan baguih hihihihihi....

Nad MamaZN said...

Aah kan..
Agak lmbt jugak progress rumah ni
Takpela, sabar sket lagi...

eima said...

bila projek sakit cam ni la buat kita risau kan ... installment dah byr tp kerja tak siap2

@e_da said...

risau kan bila tak siap2.. kita ni tak sabar nak masuk umah dah.. kena komplen ni.. mintak pampasan lambat siap.. hihi

Ibu Lala said...

Yang tak tahan nak byr instalment tu la. Kena gak byr wpun rumah tak siap.

Iela Fazielah said...

Aduhai...mmg risau dibuatnyer.. Betul kata mommy lain..rugi byr instalment la

Nafira usof said...

alahaiii.. sedihkan~
duit rumah nak kena bayar dah.. tapi rumah tak siap lagi..
harap2 dapat lah siap kan secepat mungkin~

♥cikmOt♥ said...

rumah kita dah siap kak...bulan depan dah stat potong gaji...tapi kunci lum dapat lagi...huhuhu

MrS. F!zA said...

riso jgk kalo lmbt siap gini..tp kalo projek dia jalan je oklah..jgn benti lama..

nens cellection said...

alahaii..ni x syokk ni kan..harap2 cepat siap!

Imah Dinor said...

risau jugakkn..sama la dgn projek rmh tol d taman sg. buaya pun lambat..jangka siap bln 6 ni..tp tiap bln g tgk sama ja xbyk perubahan..nampak gaya ibu masih bkrj lg n duduk pj lg la gamaknya....

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

itulah kan, byr ttp byr tp progressnya lembab..
huhu, sabo ajelah..

tp kalo saya sakit ati jugak.. hehehe

Ratu Hatiku said...

susah jugak kalau jd mcmni kan..dah la nk byr instalment tiap2 bulan tp xdpt duduk lagi..semoga cpt siaplah rumah tu..

Zuraidah Butang said...

mesti tak saba kan nak tunggu uma siap...setiap bulan gy tgk kan..hehe sy pun dulu mcm tu gak

btw folo akak :P