About

Sunday, March 24, 2013

.: weekenD iNi :.

As salam...

Salam hari minggu..
Huu.. hari minggu yg membosankan..
Eh tapi ada anak2 so takla bosan mana :-)

En abahnya OS dr jumaat sampai esok..
Bosan la sbb tak ada agenda jln2 kemana..

Malam td kt sini hujan turun maha lebat
Siap guruh dan petir..
Menakutkkan si abang arif..
Si adik jugak yg ,maintain, ok jjer :-)

Yang tak OK si mama..
Hujan lebat sgt, tempias kuat sampai banjir ruang tamu dan bilik tidur..
Jangan ingat rumah tinggi tak kena banjir ye..
Kalau hujan terlalu lebat walau tak lama..
Rumah pasti dimasuki air...

Karpet pun masih basah
Tunggu matahari terpancar baru boleh jemur kt luar..

Cuti sekolah dah bermula
Sure ramai yang agenda jalan2 dan bercuti kan

Selamat bercutiiii semuaaa!

Layan pic sekeping si abang ni
Aktiviti baru, main gunting2 kertas..huu.



Sekian :-)

5 comments:

Ibu Lala said...

Kat sini tak pulak hujan wpun panas melenting.

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Selamat berhujung minggu Eina...

Bukan jer Arif..aunty ni pun kalau hujan lebat siap guruh & kilat pun takut juga..:) ..samalah rumah ktorang ni pun kalau hujan lebat masuk air juga..tempias kat tingkap tu...

Nad MamaZN said...

Uii beraninya arif :)

Liza said...

Selamat berhujung minggu. Baik-baik main gunting tuu..

mummy_ayu said...

sama la..Ayu pun tak ke mana..dok makeover bilik Ian & Iris...