About

Monday, March 4, 2013

.: WateR paRk : si abanG suKa, si aDik? :.

As salam..

sambung lagilah cerita pasal Bukit Merah..
bab terjah waterpark nye..

si abang, sah2x la teruja.. dia sukaa..
si adik?
mula2x ...




takut ma..
mungkin lokasi awal ni...tak berapa sesuai untuk anak kecik macam dia..
berombak bagai kekdahnya..
orang dewasa sesuai la ni..


see.. muka dah gaya-gaya nak nangis dah,,,hehe~
cari port lain, yang lebih sesuai..




masih belum selesa si adik..
belum panas gitu..
ambil masa sikit nak panas, dan mula teruja dengan air.. ^_^

berenang la konon..padahal..ihiks.. =P

gambar sopan lagi, sbb masing-masing belum panas..
best..kena pancutan air.. ^_^


ni jerlah port si abang, main gelongsor tak sudah...
si adik, masih sopan lagi..
kerjakan si abah..

ambooi syoknye baring.. =P
...next baru si adik mula teruja, dan tak heran main air sorang2x.. ^_^
eh.. sambung n3 lain la..gambar banyak la pulak, nak tempek sekaligus..huu~

sekian~

9 comments:

mummY daniSha said...

hi,memang best kan sini...bilela bole pi lg huhu

Imah Dinor said...

mmg best mandi manda kn...cantik tmptnya...

eima said...

cam besh kan .. yg suka main air tanpa gusar ok la kan ... aku tkt air ..hihi

Cho Zila said...

akak masa baru kawen der pergi sini.. dah ada anak belum lagi.. memang teringinler nak pergi..

Cho Zila said...

nak pegi lagi sini.. dulu pergi bujang2 tak best.. kalau ada anak baru bestkan...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

ohh..adik lambat panas ye, tp nnti bila dah syok susah pulak diajak naik..hehe, mcm anak2 eija la dua2 jenis hantu air..x takut air langsung..kalau si adik tu lg berani dr abgnye, kalau boleh nak buat apa yg abg dia buat..

mummy_ayu said...

memang best...

::NureeN:: said...

bestnya.... kami g ri tu x terjah tmpt ni.. mandi kat tmpt yg besar skali tuh

MrS. F!zA said...

siap ada ombak tu tmpt ariff mandi tu eh..best jugak!