About

Thursday, March 28, 2013

.: seSekaLi berTemU :.

As salam..

kisah nya si anak-anak dan sepupu-sepupu mereka..
sebelah si abah, cuma dua orang sepupu mereka..
girls pulak kedua nya.. so tak ada la main kasar..
cool je rumah bila sesekali bertemu..

ini pic baru balik dari kenduri..
bawak naik hadiah untuk si abang arif..
sukenye lah si arif, sampai tak sempat mama ambil gambar..
terus dirobek-robeknye pembalut hadiah gitu jer.. takdan dan..

hadiah dari Mak cu, mak ngah dan maktok dan tokayahnye..

ni di bawah dan seterusnya..
lepas dah mandi, ajak tulis tulis kaler kaler pulak..

sepupu nya dah sekolah.. kak long Nana dah darjah 1..kak caca dah tadika 5 tahun..


tekun ~ bagus bagus.. ^_^
sekian, kisahnya si anak-anak dan anak saudara ^_^

8 comments:

Imah Dinor said...

suka la ayip sepupu johor dtg leh main elok2 kn..klu dgn abg ijat kejap gaduh kejap baik..naik sengal ibu tgk hu....

ch@ said...

comel. ada kawan bestla buat aktiviti. auni, cousin ramai lelaki. lasak kemain. peninggg.

JaSSNaNi said...

mau diorang wat kaler2 tu ea.. pandai berkawan.. seronok dapat jumpa yg sebaya belaka..

eima said...

budak2 klu jumpa sepupu diorg kemain lagi syoknye kan

::NureeN:: said...

bagus la.. kwn baik2 yerr
tak nak gaduh2 hehehhee

Nad MamaZN said...

Sepupu belah kak eina? Ramai x?

Lily@MamaZaraZareef said...

seronok tgk bile sesekali sepupu2 kecik ni berjumpe kan..:-)

Lily@MamaZaraZareef said...

seronok tgk bile sesekali sepupu2 kecik ni berjumpe kan..:-)