About

Tuesday, March 19, 2013

.: saNtai2x di TepiaN taSik BeRis :.

As salam..

upss.. cerita sangatlah lama terpendam..
susulan cerita balik kampung, dan melawat ladang anggur di Tasik Beris, sik kedah..
selesai melawat ladang anggur..
singgah bersantai di tepian tasik..

syok..
indahnya pemandangan alam ciptaan Tuhan~

ruginya, tak bawak bekalan makanan..
kalau tak boleh berkelah =P
sekadar beli air dan kek atas permintaan si abang arif je...

time ni, bateri camera DSLR dan kong..
layan jerlah dengan camera kompac  ni..
sempat la snap 3,4 keping..untuk kenangan ~ ^_^


bahaya ooo si adik... mana boleh kasi lepas, kang terjun budak ni..ngee~

makan kek si abang tu, perisa anggur eh abang arif.. ^_^

boleh jugak kalau nak naik bot..^_^.. kami tak naik pun.. baru je naik masa ke Pulau Orang Utan, Bkt Merah~

layan si abang arif main2x @playground dulu,,


kemudian baliklah kami.. ^_^





for info ^_^


Sekian ~ ^_^

9 comments:

Nafira usof said...

canteknye tasik itu..
mesti best kalo dapat naik bot kan~

nens cellection said...

sonoknyer jalan2..jauh perjalanan, luas pemandangan kan..;)

JaSSNaNi said...

alaaaa... kita balik tepeng tak sempat nak terjah bukit merah ni.. huwaaaaa.. jeles la.. seronok santai tempat gini.. nyaman dan damai je..

♥cikmOt♥ said...

aler, ingat balik utagha nanti nak ajak hubby p sini la...jeles tau...

~Siti Hajar~ said...

Km pun rehat2 tepi tasek ni jgk masa p hrtu, tenang je kan..

eima said...

aku sik pun tak penah sampai kak kate je org kedah

Ismaliana Sulaiman said...

1st lia tau ttg tasik beris.. mmg cantik pemandangan kat situ,mesti seronok klu dapat picnic.. :)

Imah Dinor said...

wah makin lama makin cantik tmpt ni..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Cantiknya tempat ni..memang sesuai untuk bersantai seisi keluarga..^^