About

Monday, March 25, 2013

.: LaGi-laGi kaMi di baGan LalaNG ^_^ :.

As salam..

today onleave.. yeaaah ~ =P
cuti sebab ada checkup si adik + si driver en abah tak ada nak antar kami.. ^_^
 en abah OS dari Jumaat lalu sampai tengahari ni, balik la..
checkup si adik jam 2 ptg nanti..lalala..
checkup untuk 1 tahun 3 bulan...

*****************

terus kepada tajuk..
lagi2 kami di Bagan Lalang..
sambung mengabadikan sesi bergambar kt sana..
sesi sangatlah kan.. hehe..snap biaso2 ajo..

si mama sempat la interframe 2,3 keping ni ja..
selebihnya si mama yang jadi photoG

kami lagi di sini...



adooi susah beno nak bagi kerjasama la si anak-anak ni..sabo jerle..


ke tengah lautan si adik.. ^_^


slamber berjalan berpimpin tangan ~


si adik memang releks habis..walau ombak laut menghempas ke badan.. hee~ siap air masin masuk mulut lagi.. slamber je dia..

























terasa kemasinan air laut ye dik.. mulut lain macam je tu ha,, hee~

.. to be continue... last part dah kang..ekeke~


5 comments:

Nad MamaZN said...

Terror la hakeem ni :)

maria firdz said...

dulu msa zmn stdy... selalu main kt pntai tu sbb rmh kakak kt kuaters TUDM je... skrg dh jauh n dh lma x g... :)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

wah bestnye...seronok adik dapat main air...^^

Norhasikin Muhammad said...

best dapat g pantai kan..tp klu klantan skrg ni musim panas..so klu bawak2 anak2 takut demam pulak..
kak iena, semua gambar cantik dan terang..

♥cikmOt♥ said...

bestnya kak...lenkali ajak kita sekali...leh jemaah p situ...huhuhu