About

Wednesday, February 6, 2013

.: WW : sNap2x beFore OutiNg :.

As salam..

Wordless.. Pic..more.. =P
stok lama..publishkan jerlah..
snap2x before outing ke Nilai............ dah lama, sebelum adik botak =P





bergambo sementara tunggu abah panaskan enjin kereta..






sambil tu, bawak sepupu abah jalan-jalan, dia baru melapor diri bertugas selepas tamat kursus kepolisan ^_^
Sekian ~


11 comments:

rohayu osman said...

alahai.. kiut miut... g nilai borong carpet ya...

♥cikmOt♥ said...

EH EH, ni gambar sebelum rambut akeem di potong kan?? ke salah???

::NureeN:: said...

asyikkk kan kita, suka ja snap gambo anak2 x kira dlm apa situasi...
bleh senyum sorang2 dpn pc bila tgk pic drg :)

Nad MamaZN said...

Beli kapet baru ek kak? =P

Nens Collection said...

hensem boy 2 2 ni..hehe

ieda immi said...

sukenyaaaaa tgk dua beradik nie
geram ! ;)

LiYa HaNiF :: said...

penghibur hati kita kan mereka ni ... bila tgk gelagat-gelagat mereka ni fuhhhh tenang jiwa hehe


salam kenal yer... follower ke 757 ( wahhh ramainya follower dia hehe )

ch@ said...

menakal btl rupa si hakeem tu, dh nmpk mcm adli gamaknya. comel. bila kita nak sampai nilai ni, tak pernah pergi pun.

eima said...

montel betui akeem kan ... adek bradek polis la ni ek

LYAfrina said...

sedondon abg & adik..

borong karpet ke eina?

wan nurul hezrina abd halim said...

kiuttttt..=)