About

Wednesday, February 13, 2013

.: WW : ranDom piC : piZza perTaMa & raGam aDik :.

As salam....

tempek-tempek hasil snap2x guna HP dan camera biasa, ada dalam draft publish jer.. ^_^

percubaan makan pizza dgn anak2x..pizza biasa kat Jusco Sri Kembangan rasanya ni.. anak-anak memang tak pernah dibawak makan pizza.. memang tak reti depa.. makpak yang habiskan ni..

@ Jusco Sri kembangan..jalan2x..

si abang tengok je orang naik kuda pusing2 ni.., dia tak berani..apa daa..

ragam adik abang di Giant Kinrara.. penat ooo ngejar adik..huu~


@Nilai 3, penat melayan adik yang berlari sana sini//with sepupunya..kak. Nana.. ^_^

Sekian!

6 comments:

wan nurul hezrina abd halim said...

datang jenguk anak2 eina yang cumil=)amboi seronoknya berjalan2..

Cho Zila said...

tempat dipergi adalah tempat yang akak pergi.. kita berkongsi tempat bergembira bersama2... entah2kan kita der bertembung...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

tak blk kampung ke cuti cny bebaru ni?

sue zainun said...

hehe budak dapat kaki camtulah..hihi kn standby utk kejar :p

Nad MamaZN said...

Kuda pusing tu bukan kat ioi ke kak?

Ibu Lala said...

rajin kakak jaga adik ye...