About

Monday, February 18, 2013

.: PSN LaSt part : TeRokai SaiNs :.

As salam..

selamat sampai ke bumi Bukit Jalil 5pm petang semalam..
cuti 8hari yang penuh dengan aktiviti..
sangat BEST ! ^_^

apapun cerita panjang bila ada kesempatan nanti..

sekarang sesi menempek piccas cerita lama..
ke Pusat Sains Negara.. (last part =P)

layan gambar jelah..membebel dah tak sempat..
nak mula kerja dah .. 830am..huu~








kat bahagian cermin2 ni..berapa kali arif dan akeem terantuk kepala..
confident sangat berjalan..ingat jalan tapi cermin rupanya.. =P
confius kita dibuatnya .. kiri kanan depan belakang adalah cermin....
boleh sesat =P



kepala adik merah kesan dari terantuk di cermin..hu~ tapi akeem tak nangis =P













selesai ~

10 comments:

Nens Collection said...

n3 mudah kan kan..tepek gambar jek..saya suka..sbb x reti nk karang panjang2..hehe

2 2 hensem!

~aSHa~ said...

tak pernah lagi bawak anak2 ke situ....patut bawak dah ni..anak2 dah besar...

Imah Dinor said...

mmg best n penat bjln kesana kn..xsabar nak tunggu n3 8hari nya cerciter..he..

eT said...

xpenah smpai sini..nmpk nya nk kene p jugak nih...huhu

Nafira usof said...

syoknye dapat bawa anak2 gi sana~
harap2 ade lah kesempatan nak bawa anak2 ke sana~

lamanye iena cuti~ jeles~ huhuhu

Cho Zila said...

akak suka bawak anak ke sini.. sampai suami kata takkan nak ke situ lagi. pada akak setiap kali pergi ada perubahannyer...

rohayu osman said...

budak2 seronok bawak g tmpat cm nie... bagus...

Iela Fazielah said...

bestnyer.. xpernah smapai pst sains ni... tp syafqah n irfan pernah...makcik dia bwk

Izan Ishak said...

bestnya pegi PSN. izan pun teringin nak bawak anak2 ke sana tau eina....

mummy_ayu said...

seronok gie itu..Ayu pernah gue sekali jer masa ada pameran dinasour dulu..

balik.masing..zzz,....kepenatan la tu yer