About

Friday, February 8, 2013

.: laGi-laGi kamu jerLah......... :.

salam jumaat nan mulia..

lagi-lagi kelaku si adik jerlah jadi perhatian dan bahan cerita sekarang....
ragam dan aksi dia tak terlepas untuk dirakamkan..
diabadikan di sini.. ^_^

kali ni, kelaku dia .. kreatif mencari idea untuk main sesuatu luar dari kebiasaan..
bagus-bagus..itu tandanya minda dia sedang bekerja.. ^_^

dah biasa sangat kerusi untuk duduk di atasnya.. so, si adik ubah terbalikkan jadi mcm ni..

seronok pulak dia duduk dicelahan tu..eeii..

ngee~

wajah selamber... ^_^

goyang-goyang macam naik kuda, lepas tu, nak terjatuh sudah.. =P

Selamat berhujung minggu...
Happy Chinese New Year.. yeaaa cuti yang panjang! ^_^

p/s makin hari makin kurang idea nak menulis, tapi nasib la banyak gambar untuk diabadikan..huuu..

14 comments:

maria firdz said...

Heeheh... Anak2 zmn skrg... Mmg kreatif... Ank sy... Pnh dok dlm besen wat smpan... Hee... Sbor je lah...

♥cikmOt♥ said...

KITA PUN kadang kurang idea jugak...tapi main taram jek...hewww

LiLy @ MaMaQiStInA said...

hehe..macam² gelagat yang menghiburkan hati..^^

eima said...

CM kurang ideas?? ...heheheh
muk adek sgt jambu wlupun dah botak

Nens Collection said...

tu la sy pon modal anak je buat n3..ekeke..ni je mood berblog xde..jd mane2 instant dr FB je dicapainyer..hahaha

Nafira usof said...

hehehehe.. comel sgt2!!

::NureeN:: said...

hehehee...
sebijik emir jer nureen tgk perangai hakeem ni :)

Imah Dinor said...

hakeem mmg telebih idea kn..mcm2 la kamu hakeem...tp kelakar la..

Lily@MamaZaraZareef said...

macam2 keletah ye hakeem..hehehhe...zareef pon skang macam2 ragam die..kadang tak smpat abadikan dlm gmbar rasa rugi plak rasa..wuwuwuwu

ct rahani said...

beso camnih mmg macam2 nk di explorekan kak.. bijak adik.. :)

happy holiday ye kak..

LYAfrina said...

hihi..comel je aksi si adik. datang je idea kan.. budak2 mmg kretip.. tak terjangka oleh fikiran kt tindakan dia ni..

NzA said...

anak2 skrg brtmbah kreatif eina....hehehe....

~aSHa~ said...

besarnye kete putih dia....aunty sha nak tumpang...

wan nurul hezrina abd halim said...

baru perasan yang kerusi dia duduk terbalik..hehe kreatip!