About

Tuesday, February 5, 2013

.: FM penaMbaH seRi :.

As salam..

mengabadikan koleksi terkini di peti ais rumah ^_^

dari sahabat dan diri sendiri =P

Pusat Sains Negara (PSN) = oleh diri sendiri
Zoo Negara = oleh diri sendiri
Bukit Merah = dari sahabat abah ( tengok ni, diulang2 si abang ajak ke sini.. dah pandai request, nanti..In shaa Allah sampai kita ye abang arif ^_^)

special FM dari Nad a.k.a MamaZakwaNayli...
thanks ........fm yang comel secomel budak berdua tu...
ada ambil pic lain beserta kad kiriman, mana sudah perginya...huu~

dan ini keychain..dari kawan ofis..kiut jer~
dari Teluk Cempedak ^_^



p/s semalam dapat FM dan keychain lagi dari member baru balik dr Langkawi, tak sempat nak snap pic..suka..suka... ^_^

15 comments:

~aYu~ said...

fm ni wajib we oll beli kalau ke mana-mana.. huhu..

eima said...

tampal FM kat peti sebenar boleh rosak kat sistem peti tu ... sbb tarikan magnet ... tp klu dah tanggal terus rosak kekdahnye klu dah tampal biarkan je ....

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Kenal...suker jg kumpul FM & lekat kat esbok (^_^)

Ya ALya said...

samala hobi kita...ya pun suka FM..keychain pun banyak gak....

Gieyana said...

seronok gak kumpul..slalunyer boss yg bg..kumpul2 smpai penuh peti ais..:-)

Nad MamaZN said...

Pusat.sains negara.tu.cantek =)

sue zainun said...

cantik n comel FMnya

Cho Zila said...

dulu sangat suka collect fm sekaranngi dah kurang sikit..
tapi memang bestler kalau dapat dari kawan2..

Nafira usof said...

waahhhh.. tambah koleksi eh~ bestnye~

ADEEYA said...

Hee~ me pun baru dpt latest keychain from korea :D

Iela Fazielah said...

cantik2 semua...

rohayu osman said...

boleh kumpul lagi bagi penuh fridge tue..

LYAfrina said...

lya pon sukakumpul fm.

Imah Dinor said...

suka jugak he...

ch@ said...

comel-comel ja. pantang ada yg baru lekat di peti habis dikerjakan auni adli.