About

Friday, February 15, 2013

.: BiLa RinDu :.

Salam Jumaat yang mulia..

anak-anak penawar duka..
bila rindu tatap gambar wajah mereka ..
halus mulus tulus...

tiada apa agenda, sekadar menempak wajah si anak dan anak saudara..
(terperam dalam draft dah lama..sebelum hakeem botak lagi..hee)

time ni, mama jaga anak2 buah mama, si ibunya ada agenda mencari baju sekolah anak..
layan....

asyraf hakeem dan sepupu, Aina amani hanania..


upss terselit piccas yang lelain.. abang jat, kakak ain dan arif haidar.. ^_^

nyenyak dalam buai ^_^

comel matanya~

cubaan menggandingkan mereka ^_^



behaved aina hari tu, senang mak ndak (mamalah ;P) uruskan dia.. ^_^

Happy weekend ~


9 comments:

~aYu~ said...

anak2 la pengubat jiwa. terus jadik ceria biler tgk anak-anak kan..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Comel..Anak² mereka segalanye..^^

Ibu Lala said...

nak buat macam mana kan kalau dah bekerja tu. terpaksa la tinggalkan anak anak walaupun tak sanggup berjauhan. nak pulak anak2 yang masih kecil.

saya tak de anak buah yang paling kecik. kalau ada pun anak2 saya la..tapi dah umo 3 tahun plus plus..

Nad MamaZN said...

Boleh la tu dah kak... Hehe
Mana tau girl plak pasni :)

Nafira usof said...

alahaiii.. sonok nye adik badik dekat..leh mintak tolong kalo ade hal kecemasan~

Mummy Princess said...

Lieyana, Kita selalu jumpa dgn awak di pasar malam tp kita lupa nama. Nak tegur pun takut2....

::NureeN:: said...

nak baby girllllll...
hehhehe.. hakem mtk adik kat mama yerrr

Imah Dinor said...

mmg suka ambik n tgk gambar anak2...kadang mcm xpercaya ibu dah ada 4org anak yg soleh n solehah amin.. suka tgk pic anak kat fon bila time krj..

Gieyana said...

cmeynyer dorang..suka pics last threen two tue..sweet..:-)