About

Wednesday, January 30, 2013

.: WW : si aBanG meNgemaS :.

As salam..
si abang, rasanya ikut jejak si abah..
ada masa, rajinnyee mengemas..
sampai adik kena marah, kalau sepah2x =P
ini dia kemas depan rumah..
susun2 kasut =P
=P
dia kadang-kadang pakai kasut ni terbalik..
susun pun jadi terbalik..
aiyakk!


13 comments:

Nad MamaZN said...

Haha, cute! =)

Anje Mamy Balqis said...

comei kasut haidar, kak ina kita bukan HR Dept lagik, kat sunway dulu pun kita bukan bawah HR, kita Payroll bawah Fiannce, keje2 HR mmg dah lama kita tak wat, cam taip2 surat semua tu, kita kejenya wat gaji je,stress bila opis kita bli company baru, so kita kena amik alih payroll, tu yang stress utk seketika sebab nak setup, lepas ni ok la balik....hu hu hu....kita bukan HR DEPT....ha ha ha ha...

ibu_BatRiSya @wardah said...

Haha comel!

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Kemas jer abang Long susun..^^

::NureeN:: said...

cumil.... bagus abg long.. rajin, ringan keja mama...
hehehhee....
lawak plak bila tgk kasut merah tue yerr... harus la kasut kecik ikut kasut besar yerrr

Nens Collection said...

bagus2..anak laki kalo suke mengemas ni bagusnyerrrr..nk jd menantu lawan pon laki jugak..kene lahir bb gerl dulu ni..hehehe

~Siti Hajar~ said...

Bagus la Abg Long rajin...cute je dia susun kasut tu...hehe

eima said...

bagus nye rajin gitu ... fahim ngan alisha tau sepahkan je kemas balik mama abah la ... dah mls nk desak ngan paksa ... garang2 pun sama je ... tgu cerdik sikit la br nk didik ... klu diorg mls kemas ..mama kemas b=msk tong sampah je

Nafira usof said...

hahahahaha.. kiutnye~
rajin abang long mengemas yer..:)

Izan Ishak said...

pandai abg long susun kasut.

bila tgk selipar susun terbalik tu mesti teringat abg naufal. dia sampai umur dekat 5 thn masih pakai/susun selipar terbalik. seb baik skrg dah ok... hehe...

wan nurul hezrina abd halim said...

hahaha ala tomei tomei jer selipar2 tuh.hakim nyer mana??

ch@ said...

ahahaha, bagus btl anak teruna mu ni kak. kerajinan.

Imah Dinor said...

kelakar la abg ayip ni..bagus la rajin tolong mama yg buzy tu...