About

Wednesday, January 23, 2013

.: WW : SeRai :.

As salam..

Alhamdulillah..dah boleh gunapakai untuk memasak dah serai ni..
walau rumah tinggi melangit, tapi mujur dapat tempat parking kereta paling hujung..
ada tanah sikit.. tanam serai.. boleh buat masak dah.. lalala.. ^_^

upsss kata wordless =P

p/s berbudi pada tanah, ada hasilnya..heee~


12 comments:

fyna said...

oklah tue sis... boleh berbakti pada tanah kan.
hehehe...nak masak ape tue nanti?

eT said...

umah kite apartment..xleh tanam serai..huaaaa....syok kan leh tanam2...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

tak rugi berbudi pd tanah,
nk wat tomyam kan senang..
ambik dpn laman aje.. hhehehe

kalo dtg ganu blh kite bg free anak pokok limau purut yg jabatan punyer..
tak sampai 3 bln blh berbuah.. heheh

Nens Collection said...

ramai la nnt nk pinjam..hehehe
sy mmg suka menanam2 ni..leh jd geng kite kak..;)

Nad MamaZN said...

Masa saya dtg umah akak aritu
Saya sempat jeling2, ooo itu serai kak eina cite kt.blog tu...hehehhehe

~Siti Hajar~ said...

serai pun mahai klu dah masuk supermarket wooo...haha

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Ni lah hasilnye kan bila berbudi pada tanah..

Iela Fazielah said...

bagus ina...leh tnm serai...ila tanam pandan je.. serai ila tanam xmenjadi... tu pun tgn hbby yg mencucuk...kalau tgn ila... lansung mati layu...tgn panas

ieda immi said...

ye dikk
banyak kegunaan serai tuu ;)
paling penting ..

Nafira usof said...

x rugi berjasa dengan tanah kan~

Cho Zila said...

kalau kat taman akakni gituler ramai yang bertanam seraini.. tapi tuler ramai gak yang tukang ambilnyer...

ch@ said...

Amboiii...tgn yg tnm ni harus subur org nya..membesar dgn sht serainya. Sonok tgk.