About

Wednesday, January 23, 2013

.: WW : RanDoM piC seLepaS maJLis :.

As salam..

masih berbaki gambar di hari Majlis Hari Jadi Hakeem lalu..
meh tempek..

piccas selepas selesai majlis...

hadiah ^_^....like ~

adik dan hadiah..suka dia ^_^

eh ini dah malam sikit.. si abang sama sibuk ^_^


dah petang, tetamu dah balik semua..masih berbaki.. ^_^ utk tn rumah..hee~

ada gaya~

tiada motif..hee~

si abang yang macam2x.. ^_^

Sekian~

10 comments:

mrsfiza said...

Byk hadiah drtetamu..hehe

♥cikmOt♥ said...

banyaknya adiah dia...

Fieza79 said...

Owhh dh berlansung mjlis nya ye..ktinggalan entry...neway..hepy birthday to hakeem...!

mek da ©™ said...

waa bestnya adik..rezeki kan..

__✿HARISA✿__ said...

Assalamualaikum, tuan owner , saya nk mintak izin tumpang promote sikit ya. Inginkan kulit yang mulus dan gebu? Boleh lawat blog saya! Sempena harga promosi masih berlangsung, cepat2 dapatkannya! Segala pertanyaan akan dilayan dengan mesra :)http://qistinaharisa.blogspot.com/

Imah Dinor said...

suka la hakeem byk dpt hadiah...

ch@ said...

Hihiks...comel hakeem. Sebijik mcm adli. Kita tak smpt buat lagi. Rasa x sbr sgt nk buat.

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Banyaknye Hadiah...
hehe..macam² gaya abang long ye.. :)

rohayu osman said...

byk hadiah hakem dpt... epi bufday hakem.. semoga pjg umur dan dimurhkn rezki serta sentiase diredhai dan diberkahti Allah... inshAllah.. amin..

Masya said...

hahaha.. gelak tgk keletah anak² akak ni.. sdhnya tutup muka dgn bakul..