About

Wednesday, January 9, 2013

.: WW : bereNang di daraTaN :.

As salam..

si adik melepas gian nak ber floater..
di daratan pun jadilah dik ye..
nak tunggu main air ntah bila, cuaca tak mengizinkan..hu~




sakit hati kenapa ntah.. hee~



sakit hati tak boleh keluarkan diri rasanya ni..hehe~


'mama..help me.. '

p/s teringin nak bawak si adik bermain air... dah besar 1 tahun ni, sure dia teruja.. ^_^

10 comments:

Nad @ MamaZN said...

Comey as usual!!!!! =)

inazamri said...

alahai comeinye dia...mcm2 memek muka ada

MrS. F!zA said...

leh dah ni bwk main air yg cetek2 tu..kompom teruja..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

hehe..macam² ragam dia..sungguh² nangis tu..comel..^^

Nora said...

mama... cuaca dah ok dah ni... mari la bawak adik pi pool... comel...

ieda said...

alah2 cutenyeee
last2 nangis yee ..
ader lah tuu yg x kena tuu ;)

Nafira usof said...

hahahhaha.. comel~ mengamuk sebab x boleh nak berenang kot.. hahahha

Aisyah Husaini said...

ha ha comel dak hakeem ni menangis tau..suke tgok budak kecik menangis kerana karenah sendiri ha ha

RiEda96 said...

hahaha... mcm2 ragam dia.. nangis pun ttp comelll... akeem... akeemmm...

LYAfrina said...

haha..nmpknyer kena beli kolam ni