About

Monday, January 14, 2013

.: TeH SeCawan BersaMa cuCuR TeLiNGa KeLinG ^_^ :.

As salam..

pekena teh secawan petang-petang gini best jugak kan.. ^_^

malangnya tengah kerja, teh secawan kt opis jerlah ..

pekena bersama..
kuih 'Telinga Keling'... atau bahasa sedap sket, kuih... kuih apa eh.. benderang ke apa..hehe..
boleh confius tiba2 sebab ghajin dok sebut kuih telinga keling..

kiriman dari mak di kampung..
mak ghajin buat kuih ni..
manis.. sedap... ^_^

kirim melalui Kak Long Nazirah yg blajar kt UTM Jln semarak tu..
dia blk kg baru2 ni, balik sini..mak kirim la.. ^_^


makan lagi dengan kek pisang + kek pandan ni..
lebihan masa buat jamuan besday akeem tu..
beli 2 ketul je memasing..
tapi tak laku sangat.. huu~ orang ngadap menu utama je lebih ^_^


ini menu minum pagi hari minggu lalu2x.. ^_^

p/s selamat bertugas..masih mood kerja ye.. cepat pulak masa berlalu...dah pertengahan Januari 2013..herm..

8 comments:

eima said...

org kedah panggey peneram la cek oi

Masya said...

hahaha sy pun panggil telinga keling juga..

nadia irwani Hamidi said...

Saya pun pggl telinga keling... Hihi
Kakkkkk nape saya xjumpe kek pandan ni aritu?
Cicah teh sedap ni

LYAfrina said...

kita kat teranung panggil kuih "derang"

Izan Ishak said...

izan pun kadang2 beli kalau teringin ni eina. sedap makan...tak perasan abis 2-3 ketul.

~Siti Hajar~ said...

km panggil cucur peneram, telinga hindu pun ya jgk...hehe

Aisyah Husaini said...

syedapppp telinga keling tu kak..kat johor melambak kat nilai ni jarang pulak jumpa yang lembut : ) lau ada pun yang keras je he he he

Imah Dinor said...

mmg sedap hasil air tangan mak..mkn smp xingat cik ayah yg baru mkn dua tiga biji..kesian....