About

Thursday, January 10, 2013

.: sNap-sNap Para TetaMu :.

As salam..
sambung semula cerita pasal Majlis hari jadi Hakeem pada sabtu lalu..

cerita sikit je, gambar yang lebih,.
mana yang sempat dicapture oleh photoG, si abahnye..
dalam sibuk2x pun sempat la curik2 snap si abah tu
mama memang tak pegang camera dah.. ^_^

layanz..

jiran sama floor ^_^

kawan ofis si abah dan isteri~

..dan anak2 mereka

alaa blur pulak.. Ibu Pengasuh budak2 ni ^_^ dan anak2nye kt belakang nun~



kawan mama dan kawan akeem, Lisa ^_^ (sama pengasuh ni depa dua)

akeem dengan sesiapa pun dia OK..^_^..bersama papa Lisa~

anak ruan rumah..hee..arif aim hadiah2 adik jer.. ^_^

kawan abah dan menyelit anak tuan rumah..

kawan2 ofis mama~

sweet... tengah merajuk ni..diorang usik nak ambil adik dia..pastu dipujuk balik..hehe~ gaduh2 manja.. ^_^

praktis pegang budak, tak lama dah awak tu nak kawen..hehe~ acik Nana dan akeem

kawan abah dan isterinya.. tengah pregnant tu ^_^

siapa kenal si baju kotak itu?..hehe.. next n3 citer pasal tetamu ni eh..hehe~


kawan ofis abah bersama suami dan anak ~
itu je wajah-wajah para tamu yang sempat disnap..
then, tetamu terakhir..............

jatuh kepada..................

hehe.. Pak Cu Mad dan isteri .. dia kerja.. mai lewat sket..



nak bermanja dgn pak cu.. jarang2 dapat jumpa dah kan...
...................to be continue... tamuku seorang blogger..ihiks.. ^_^

Sekian..

9 comments:

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Nampak meriah juga tu..ramai tetamu yg datang..Abg long aim hadiah adik ye..hehe... :)

Nad @ MamaZN said...

Hahaha...!! Maluuuunyeee.!!

Ramai gak yg dtg tu kak...
Seronok arif n hakeem
Dpt byk hadiah =)

Kak,acu.dorg ni dah berisi la lps kawen =)

Mama Hanim said...

seronoknya majlis, ramai tamu datang ye..

happy belated Hakeem..

Ismaliana Sulaiman said...

meriahnya iena,b'day firas smlm lia potong kek dgn anak2 jer... :)

ieda said...

meriah majlis ramai macam nie .. seronok bila dpt jumpe semua dan berkenalan kan dik ! :)

bagus hakeem .. sayang adik ! ;)

Nafira usof said...

alaaa.. meriahnye~ ramai tetamu yang datang.. sonok kalo dapat joint~

ct rahani said...

meriah.. ramai tetamunya.. yg penting makanan habiskan kak.. :)

Nens Collection said...

ramainyerr yg memeriahkan majlis..mmg best!

Imah Dinor said...

ramainya...meriah..