About

Monday, January 21, 2013

.: SedoNDon Hijau puLak..aGaiN...TQ NAd :.

As salam..

snap2 sebelum keluar pada hari minggu pada minggu2x yang lalu =P
(mood sekarang rajin lerr menyenap gambar anak2..melepas gian, nak asah bakat bergambar kat luar, belum ada kesempatan..asal hari minggu, ada je program lain..herm..pendam..eh bukan pendam..lepas gian kat rumah =P)

mereka disedondonkan lagi.. Hijau~
hadiah dari Nad jugak, sempena besday akeem yang lalu..
si abang, ngam2 di badan, si adik masih longgar ^_^

so, si abang kena pakai baju ni selalu sementara muat.. ^_^
snap2 sementara tunggu si abah bersiap..




si abang beriya suruh si adik pusing tengok camera..haha.. dah gaya buli adik je ni.. =P

happy nak keluar jalan2.. eh tak la jalan sangat, nak kerumah saudara ni..
p.s esok la cerita pasal jalan2 ke rumah saudara ni ye.. ^_^


10 comments:

eima said...

mmg comey kedua2 nye

Nens Collection said...

comel + hensem 2 beradik ni..gewaammm tgkk..hehe

Me said...

aloo tomey tomey

~Siti Hajar~ said...

sukeeee...

kite pun suke sedondonkan anak2...hehe...hilang senang nak carik...ekekekekekekek

Nad MamaZN said...

Cantek plak dorg.pakai sedondon
Sementara muat ye kak...
Tu la, masa beli pun dok risau, muat ke tak ni? Hee

LYAfrina said...

comel plok sedondon gni

Imah Dinor said...

comei klu sedondon,kecik2 lg boleh la..klu dah besar sikit malu katanya klu baju sama je...lain la muka hakeem dah botak ni..mcm baby blk jer..

~aSHa~ said...

comey sepakat gini

mummy_ayu said...

ala tomei & encem la pakai kemeja sama2.....

Masya said...

bgsnya nak pakai kemeja.. sedondon pulak tu.. anak saya jgn harap nak pakai kemeja.. baju berkolar pun ikut angin dia kalau dia nak pakai...