About

Tuesday, January 29, 2013

.: RaGaM aDik... maCam-maCam.. :.

As salam...

aduhai.. si adik memang la macam-macam peel..
suka tempat sempit.. boleh menyelit..
suka tempat tinggi..boleh memanjat..
suka tengok kain berlipat...boleh sepah-sepahkan..
suka almari berpintu.. boleh buat main bukak tutup...
suka almari dapur.. boleh main susun-susun cawan, pinggan mangkuk..
suka bila pintu ais dibuka.. boleh serbu..main cili yang mama letak kt ruang paling bawah..
suka jumpa bendasing..apa-apa saja... boleh merasa dengan lidah..

begitulah... adat budak seusia dia ni kan...
exploration is the best!

ini pic snap semasa dia meng explore ruang antara katil dan almari letak buku..
menyelit nyelit sampai terselit bawah katil =P



p/s lihat perkembangan, ragam dan kerenah anak-anak setiap hari adalah sesuatu yang cukup indah!.. walau............. ada masa terpekikx2 mak marah...heee~


10 comments:

Salina@IbuAqil said...

Alamak!!!
Alamak!!!
Tersepit!!!
Adoiiii!!
Muat jgk dia nak mencelah2 tuh..
Hi3!!!
Comei jer dia.. ;D

Nens Collection said...

betul tu..dulu masa bujang suara ibu die ni ayu..dpt anak sorang dh makin nyaring,tambah 2 3 org lagik mau setanding suara hattan..laki pon dh x kenal..wakaka

Nafira usof said...

heheheheh.. adik~ adik~
muat ke tuuuuu??
comel jer~

~aYu~ said...

hihi... cutenya dia.. time ni tgh lasak ni..

LYAfrina said...

hehe..comelnyer adik.. alhamdulillah.. petanda adik aktif & banyak menimba ilmu hasil explotationnyer

Nad MamaZN said...

Sejibik sejibun dgn kawan die sorg ni, hehe

NzA said...

Kelakar je tgk gelagat hakeem....akak ada 4 anak perempuan...xmerasa tgk aksi lasak...anak2 perempuan xlasak kot......

ch@ said...

Hahaa bdn getah dak ni kak. Lali dh kita, suara kita mmg hbs pecah jd tarzan.

LiLy @ MaMaQiStInA said...

hehe..comel jer..muat jer dia nyelit kat situ.. :)

wan nurul hezrina abd halim said...

muat pulak si bum bum.eh dah potong rambut ek?