About

Thursday, January 3, 2013

.: MeManDu dengan 1 taNgan...fuyoo :.

As salam...

layan si adik memandu kereta di Giant Kinrara ^_^
si adik belum umur setahun dah berani mencuba..

si abang dah 3 tahun++ sampai sekarang, mana nak naik .. hee..
ntah apa yang ditakutnye... ngee~

layan si adik memandu.. 1 tangan jer.. heheh~






comot momot, balik dari rumah pengasuh terus singgah Giant..
(tu pasal rambut berminyak semacam..pengasuh suka buh minyak rambut..hehe~)

pekena KFC, then layan anak2 bermain..
then balik rumah.. tak beli apa2x pun...
pergi untuk makan jer..

p/s dah 2013 dah, macam tak percaya jer.. huu..pantasnya masa berlalu ~

11 comments:

Nens Collection said...

akak kereta tu sape yg kawal pergerakannye?

hehe..si abg x berani ek..;)

eima said...

tak penah bg alisha atau fahim cuba sbb diorg tak nak pun ..... kiranye hakeem hati die keras la berani punya olang

LiLy @ MaMaQiStInA said...

fuyoo..guna satu tangan jer tu.. :)

Samalah Arif ngan Qis tu..masih takut naik menda alah tu...

Sue said...

kalau damia khalish khalif berebut2 ni... siap suka2 hati nak tambah masa lagi.. hehehe.. si abg nmpk manja compare si adik.. tu pasal la abg takut agaknye....

::NureeN:: said...

adik lg berani dr abg long yerrr...
comel gaya hakemm... geram tgk aksi dia.. ngan mulut n mimik muka g2 sebijik emir ja nureen tgk hehehe

ieda said...

bestnya abg xnk naik. klu haziq puas ajak blk, xnk blk.smpai kena paksa.huhu...

Fieza79 said...

waa adik lg berani dr si abang ye..ntah knp la abg tkut naik keta tu ye..hehe...

Nafira usof said...

ini lah menan yang anak2 duk request nak naik kalo gi care4.. boleh botak kalo selalu gi sana.. hehehe

ieda said...

amboi2 ....adik memang xpert !

Sidratul Muntaha said...

klu aqil kan mamalieyna
xmop balik la jawabnya..
ahahaha
pnh abis rm30 sekali dai main menda alah tu
trus la tobat tak bgi main lagi dah..
baik main kat arked.
rm10 dpt main mcm2.

wan nurul hezrina abd halim said...

amboi mandu pakai sebelah jer tangan..dasyat budak tomei nie