About

Friday, January 25, 2013

.: KuRaNG kaTa-kaTa di haRi juMaat : gomoi.. ^_^ :.

As salam..

berworldless di hari Jumaat yang mulia.. ^_^

abadikan kelaku si hero-hero mama ber'gomoi' dua beradik di atas katil..... haih ~








si adik yang tahan lasak..
si abang yang suka mengusik dan selalu jugak kena usik dengan adik ..... ^_^
meriah rumah !

p/s adik ni memang tahan lasak, sekarang suka berlari jugak..menonong dan melelong-lelong kengkadang..kalau jatuh dia bangun semula, tak nangis walaupun jatuh di batu tar.. adik... adik....berbeza sungguh dengan abang kamu tu.. =P.. happy weekend ! syoknye cuti 3 hari..lalala.. ^_^

7 comments:

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Sweet jer tgk dua beradik ni...bestkan bila dah berdua..boleh main sama²...rumah pun meriah jer dengan gelagat diorang..^^

♥cikmOt♥ said...

hehe, lum nengok kita punya bujang bergomoi lagi...dahsyattttt

Nafira usof said...

comel 2 badik main sam2..:)

zura x cuti pon isnin nih.. huhuhu

nieda said...

Hujung minggu ni time mama bergomol dgn anak2 plak

Nad MamaZN said...

Ye la...adik hakeem mmg suke buli abg long ekkkk, geng.ngan nayli ye, hehehhee

rohayu osman said...

seronok nengok... selalu memg cm tue... si abang atau kakak mesti cenggeng sikit bila nk dibandingkan dengan si adik... jiwa adik lagi kental... hehehe..

wan nurul hezrina abd halim said...

so sweet.mcm sofia n merah gayanya=)