About

Thursday, January 3, 2013

.: kiSah si adik laGi yg rajiN :.

As salam..

lagi 1 hobi si adik..
suka ngemas kain baju.. alaaaaaaaaaaaaahai !



sambil ngemas, sambil makan pulak tu..haih..
jadi kerja sungguh !

adik................adik..................

nak marah pun tak sampai hati..huu~

16 comments:

haslina said...

hehehe, itu memang masuk dalam peringkat pembesaran diaorang kan. layankan aje kan eina.

mama ila said...

salam kenal mama lieyna... follow sini =)

Lynn Hamzah said...

rajinnya adik...mama la yg pening...huhuhuhu...

ieda said...

ekekke kalau akk pun pening nie ;)

Iela Fazielah said...

samala mamalieyna oii...si imran pun suka tlg mama dia kemas bj dlm almari..habis di libang libu nyer....

Nafira usof said...

alahaiii.. pitam untie tengok~ selamat berjuang mamanye~

Nens Collection said...

haha..adik buat muka xtauu je..tu yg gewamm tuu..mau pipi tu jd mangsa gomolan..hahaha..

sama la ngn ammar, kak ms die kecik dulu..hari2 sy kene ngemas,kdg2 bila dh malas,,sy buat xth je baju sepah2 tu..lps tu pandai plak die x pergi dekat lg..haishhh..sj nk suh ibu die exsercise..hoho

Aisyah Husaini said...

wah jenuh mama nak kemas ha ha ha

RiEda96 said...

Adoiiiyaaii bab ni paling tak tahan.. sabor jer la..

Zura@Iwan said...

habis la baju...kena basuh balik..hehe...

kita si irfan suka main perkakas kat dapur...lepas tu suka kemas mende dalam rak..hehe..

eima said...

mmg budak baya diorg ni tu kerja fav kot

Gieyana said...

hi..mmg rajin tul adik...nsib baik nureen dedulu x mcm nie..suka selongkar kabinet dapur ja...:-)h

Nad @ MamaZN said...

Sama ngan nayli...
Time lipat baju tu, baju yg dh berlipat die p usik
Yang tak belipat lagi tu takmo plak dieee, huhu

Sidratul Muntaha said...

memang tak sampai ati..
baru nk kate haip..
muka dah mendung.
huhuuhuh

UmiDanisH said...

budak bijak namanya..hehe

wan nurul hezrina abd halim said...

wahhhh dia dapat makanan dalam almari baju?hikhikhik