About

Thursday, January 24, 2013

.: jOm bReakfaSt :.

As salam...

Salam Maulidur Rasul.. dn selamat bercuti..

Sarapan adalah WAJIB...
mama hari-hari adalah breakfast yang beriya..hee~
sampai ofis awal, 730am.. harusla breakfast dulu sementara tunggu waktu kerja bermula 830am..

Weekend..
jarang-jarang buat breakfast yang beriya..
sesekali je buat, kalau ada bahan dan berkeinginan ...hee~
kalau tak ada benda berat nak buat breakfast, makan roti sapu kaya jerlah... ^_^

ni saja nak tempek, menu breakfast yang beriya sikit..
mama makan banyak - si abah makan biasa-biasa aje - si anak makan..sangatlah sedikit..huu~

mee goreng cara sendiri.. ^_^

utk si anak.. makan la jugak..tapi diorang makan tak beriya pun, last2 maknye jugak habiskan..aiyak !
p/s saja tengah mencari skill ambil gambar, sebab tu terhasilnya n3 ni.. =P.. skill snap gambar makanan..ngee~ tapiiiiiii tak berskill mana pun, den tak gheti.. semua pun guna auto..haih ! redah jerlah..


5 comments:

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Salam Maulidur Rasul eina...

Tergoda tgk mee goreng tu..sedapnnye..dah lah belum sarapan lagi ni...Ok lah tu..cantik jer tgk gambar makanan ni...lily pun selalu guna auto..tak reti sgt guna manual..

inazamri said...

kami tak bfast lagi ni.plan nak kuar cari barang dapur nnt.nak buat roti bakar je la.menggoda sungguh tengok mee tu.

~Emaa Hasnah (^_^)~ said...

salam maulidul rasul..

sumysya said...

salam kenal..cantik gambar2..

mek da ©™ said...

mak ai sodapnyerr glupppp