About

Thursday, January 17, 2013

.: haSiL beLian Rm45 :.

As salam..

sambungan dari n3 pagi tadi.. ^_^

hasil dari jalan-jalan ke JoM HeBoh waktu malam..
rembat barang makan minum jer pun..+ ada la 1,2 mende lain..
lupa pulak barang apa yg ada RM5 tu.. sbb semua barang rasanya RM10 1beg..hee~

si abang.. balik je dari situ..dandan suruh ambil gambar.. siap susun2 lagi..hee~


adik sama sibuk..


susunan si abang.. teruja tgk barangan banyak2 gitu kot..^_^



air kotak masih berbaki..dah edar kasi kakak.
tapi masih banyak kat rumah..
tak rasa nak minum pulak..

beli 2box besar tu RM10..
perisa yang tak berapa best sbb tu, tak berapa nak minum..huu~

perisa jambu batu dengan apa ntah lagi 1..

Sekian, ceritanya beli barangan di Jom heboh 2012 ^_^...

11 comments:

HURAIZAH ZAKARIA (HU) said...

Nikmati masa bersama anak yang sedang membesar, supaya tak menyesal di kemudian hari. Berikan terbaik untuk mereka, pasti mereka memberikan yang terbaik untuk kita nanti..InsyaAllah...
Jom mommy lieyna...ke blog saya..ada keperluan kecantikan dan kesihatan yang akan mommy jumpa di sana..!

eima said...

byk jugak kire berbaloi la tp mls pi jom heboh sbb panas ngan ramai org

MrS. F!zA said...

byk jgk brg2 beli tu.. mmg kalo air tk bapa suka rsa dia slow je mnum..hehe

nieda said...

karnival mcm tu mmg murah..

Izan Ishak said...

banyak betul barang2 dgn hanya RM45 ye eina. kami kan dah lama tak jejak jom heboh. lagi2lah ada si kecik ni, kena tunggu besarlah jawabnya baru boleh jln2

MaMa Rey said...

banyaknyer beli barang..

tapi berbaloi juga beli harga murah..

Lily@MamaZaraZareef said...

pandai abg arif susun brg2 tu sume..nampak kemaslah jugak dia buat.hehe

Gieyana said...

ramai org tak ina? Selalunyer kalau jom heboh meati ramai org kan..but berbaloi membeli...:-)

Imah Dinor said...

kat rmh kami anak2 dah besar2 bg la apa pun mst sapu licin....byk jugak hasil dr rm45 tuh

LYAfrina said...

banyaknyer memborong

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Pandai abang Arif susun..rapi jer.. :)